Puolen tunnin työmatkan tulema oli se, että sama oireilu jatkuu:
- Auto -asennossa ilmastointi huutaa täysillä koko matkan
- Kuskin puoli, asennossa 21C, puhaltaa viileää, pelkääjä ja takapenkki saavat asennossa 20C tai 21C kuumaa. (SA-INT-malli vaihdettu minulle salaa? Keskimäärin sopivaa?)
Mitähän tässä keksisi, onko oikean puoleinen anturi ensimmäinen epäilyksen kohde, vai mitä pitäisi arvuutella?
Tuli muuten juuri mieleen, että lopputalvesta akku irtisanoi itsensä tuolla itärajalla, paikallinen huoltis heitti uuden akun sisään. Auto oli irti akusta välillä, edellyttäisikö tämä jotain uudelleen ohjelmointia? Mitään sellaista ei ole tehty.
Olen tällainen hieman kädetön näissä öljyn tai polttimon vaihtoa vaikeammissa asioissa. Apuu-va, kiitos...
Tähän ikään kun pääsee, niin kylmäaine on freonia ja kipsilevy gyprokkia, vaikka paketissa lukisikin vaikka knaufkoistha kirjoitti:Muuten, ei sinne ilmastointiin ole freonia laitettu enää varmaan kymmeneen vuoteen.