Konepellin irroitus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
J.V.A
"Hirsch"
Viestit: 981
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 23:18
Paikkakunta: Naantali

Konepellin irroitus

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

Antakaapa arvoisat asiantuntijat 9-5 konepellin irroitusohjeet. Siis sellaiset että saa pellin sisäkulman huoltomaalaukseen kolhimatta muuta koria.
Sen verran ihailin tuota työmaata että saranoissa 3 mutua per puoli ja tietysti nostopumput pitää irroittaa "yläpäästä"? Entä muuta, antakaapa kuulua.
Ei vieläkään Wis:iä tällä koneella josta varmaan löytyisi hyviä ohjeita?
Selviytyykö hommasta kaksi raihnasta?

Niin löytyykö uuden & vanhan tietsikan "naittamista" täällä Turun seudulla.. jos niin yv tavoittaa. Meni OT, mutta toivottavasti sallitaan tämäkerta.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
henuh
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 20:00
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Konepellin irroitus

Viesti Kirjoittaja henuh »

silleenhän se lähtee kun oletkin jo katsellut. saranaruuvit irti ja pumput yläpäästä irti. kaksistaan helpompi irrottaa raapimatta muuta autoa. niin ja kusjpojan letku irti. helppo homma varsinkiin kahdestaan..
Saab 9-5 Aero +300hp +500Nm
Vikadiagnostiikka apua tarjolla Launch X431 laitteella lähes kaikkiin automerkkeihin
myös muuta autojen korjausapua tarvittaessa
Vastaa Viestiin