Bp päivityksen jälkeen tuli ajankohtaiseksi öljynvaihdon ja polttoaineensuodattimen vaihto. Näitä löyty Motonetin tietokannan mukaan kahta kokoa femmaan ja omassa siis tuo pienempi (Aero -05)
Kysymys kuuluu, kuinka nuo pikaliittimet kuuluu irrottaa?? Pitääkö repiä voimalla irti vai onko jotain vippaskonstia. Yritin nitkutella kaikkiin mahdollisiin suuntiin tuloksetta. Meneekö, jotain peruuttamatonta rikki, jos nuo runnoo väkisin irti? Uudessa suotimessa (Bosch) tuli mukana muoviklipsit
Hermot on jo menny ja kohta järkikin,apua..
Polttoaineen suodattimen "pikaliittimet?"
Re: Polttoaineen suodattimen "pikaliittimet?"
Joo hermot oli mennä itselläkin. Työkaluna käytin tämäntapaisen setin osia http://www.ebay.co.uk/itm/7pcs-Air-Cond ... 0674453299
Lisäksi ne pikaliittimet oli täysin suojatta ja imeneet hiekkaa sisäänsä joten pyörittele ja puhaltele ne ensin puhtaammiksi ennenkuin taiteilet noista muovikauluksista sopivan kokoisen sisälle. Vielä piti pari kertaa kokeilla oikea asento kaulukselle että se painoi haitat pois tieltä
Lisäksi ne pikaliittimet oli täysin suojatta ja imeneet hiekkaa sisäänsä joten pyörittele ja puhaltele ne ensin puhtaammiksi ennenkuin taiteilet noista muovikauluksista sopivan kokoisen sisälle. Vielä piti pari kertaa kokeilla oikea asento kaulukselle että se painoi haitat pois tieltä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Polttoaineen suodattimen "pikaliittimet?"
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH