3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
noniin.nyt kun juttu lipesi kovaa vauhtia itse aiheesta niin pieni kertaus oikeaan aiheeseen.eli onko näillä putkilla kysyntää/menekkiä vai ei.selasin tuossa jotain vanhoja kimppajuttuja alkuvuodelta.eikä kukaan kyseenalaistanut kiinanputken leimavoimaisuutta ja tilaajia sikana säkissä tietämättä edes onko katin sisällä mitään,löytyi useita kymmeniä.siellä kysyttiin myös löytyisikö suomesta näille tekijää.silloin jo ilmoitin itsestäni että löytyy.mutta silti kimppa vedettiin kiinasta.ja nyt kun olen kolmisen kymmentä tehnyt kolkkeihin ja ng kolkkeihin muutaman.eikä leimalle ole toppaillut kenelläkään,niin nyt kimppa kysely lähtee tälle raiteelle???? sanoisin että ei kovasti innosta.
onko todella näin että kiina on jees ja suomi työ dissataan heti maan rakoon ja kyseenalaistetaan totaalisesti,vain puuttuu se että valmistusmateriaalit kyseenalaistettaisiin.
onko todella näin että kiina on jees ja suomi työ dissataan heti maan rakoon ja kyseenalaistetaan totaalisesti,vain puuttuu se että valmistusmateriaalit kyseenalaistettaisiin.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Missä on kyseenalaistettu ja mitä?
Sanoin että "Jos katista/äänenvaimentimista puuttuu E leima niin auto voidaan hylätä vuosikatsatuksessa".
Eikä minulla ole mitään hajua minkä valmistajan kattia/äänenvaimentimia käytät, eikä mitään hajua onko E leimaa vai ei.
Sanoin että "Jos katista/äänenvaimentimista puuttuu E leima niin auto voidaan hylätä vuosikatsatuksessa".
Eikä minulla ole mitään hajua minkä valmistajan kattia/äänenvaimentimia käytät, eikä mitään hajua onko E leimaa vai ei.
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
nuiden kiinanputkien kimpoissa ei ketään kiinnosta yleisesti ottaen että meneekö vai ei leimalta läpi mutta kotimaisessa tuotannossa se kiinnostaa ensimmäisenä ja aihe eksyy totaalisesti.en tarkoittanut sinua tällä,vaan olen aijemminkin kuten tuossa jossain kohtaa mainitsin,joutunut tarjoamissani kimpoissa joka kerta selventämään tätä e merkintä hommaa.se on kuitenkin niin että mikäli autoaan haluaa virittää ja ottaa siittä tehoja oikeasti,se tarvitsee putkiston ja nuo aiheen suurvisiirit kertovat että ensimmäinen asia joka tehdään on katin heittäminen helevettiin tai sen vaihtaminen race kattiin ja kuten tämänkin topicin alussa kerroin että kyseessä on 100 cel race katti jonka kuvan näkee sivuiltani.kaikissa tekemissäni downpipeissa on sama katti koska on ainoa oikea valinta tähän tarkoitukseen.mikäli ei halua race kattia joka on "ns" naamioitu leimakonnaa miellyttämään vaan haluaa aidon 200-300 cellisen e4 merkityn katalysaattorin,vastaa se alkuperäistä,on se silloin täysin turhaa vaihtaa koko dp:tä ja voi silloin unhoittaa autonsa virityshommat ja ajella vakiolla tai maksaa sitten noin satkun lisähintaa aidosta e merkinnästä ja saada haluamansa aidon merkinnän.mutta jäädä myös ilman race katin etuja.mikäli katselee oikein tovin esim maptunen sivuja ja heidän tarjoamiaan downpipeja itse havaitsin että normikatin sisältämä dp on halvempi kuin race katin sisältämä dp,johtuen varmasti tuosta edellämainituista hyödyistä.jokainen ahdettua autoa putkivirittänyt tietää että race katit on tehty virtaamaan.ja tähän mennessä en ole kuullut etteivät olisi menneet leimasta läpi päästöarvojensa vuoksi joten miellyttää leimakonnaa joten ne on naamioitava myös sitten vastaamaan kyseisen virkamiehen mielikuvaa eu:n tuomista velvoitteista.ohessa katalysaattoreiden materiaali analyysi.
Method: 1ANALYSIS Sample: Takapönttö 5/6/13 1:27:10 PM
Duration: 5
Screening Method:Stainless
Analyte Ti V Cr Mn Fe Co Ni Cu Nb Mo W
% 0.13 0.06 10.81 0.68 >84.83 0.88 <0.12 0.02 0.00 0.01 0.05
Grades: 1.4512, 1.4721 (Lähimpänä koneen kirjastossa)
kyseinen EN 1.4512 on juuri pakoputkistoihin spesifikoitua RST -laatua:
Materiaalin kiderakenne on ferriittinen, joten magneetti tarttuu päinvastoin kuin putkiosiin, jotka ovat austeniittista rakennetta.
toivottavasti nämä jutskat vastasivat moneen kysymykseen jolloin voidaan palata itse aiheeseen
Method: 1ANALYSIS Sample: Takapönttö 5/6/13 1:27:10 PM
Duration: 5
Screening Method:Stainless
Analyte Ti V Cr Mn Fe Co Ni Cu Nb Mo W
% 0.13 0.06 10.81 0.68 >84.83 0.88 <0.12 0.02 0.00 0.01 0.05
Grades: 1.4512, 1.4721 (Lähimpänä koneen kirjastossa)
kyseinen EN 1.4512 on juuri pakoputkistoihin spesifikoitua RST -laatua:
Materiaalin kiderakenne on ferriittinen, joten magneetti tarttuu päinvastoin kuin putkiosiin, jotka ovat austeniittista rakennetta.
toivottavasti nämä jutskat vastasivat moneen kysymykseen jolloin voidaan palata itse aiheeseen
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Minua henkilökohtaisesti kiinnosti vain että onko tällainen 3" downpipe + 3" catback laiton vai laillinen viritys (katsastuksessa).mossemies kirjoitti:
toivottavasti nämä jutskat vastasivat moneen kysymykseen jolloin voidaan palata itse aiheeseen
Tonnarissani oli teetetty suora putki katalysaattorin tilalle ja vaihdoin katin aina katsastukseen ja heti sen jälkeen pois, ja suoran putken tilalle.
Eli todennäköisesti 3 tuuman "viriputkistoa" ei tarvitse ruuvata irti aina katsastukseen, muuta kuin huonolla tsäkällä. Parastahan olisi jos tuon putkiston voisi stanssailla täyteen jotain "CE E4 emission green clean" tms. leimoja!?!
Haluan edelleen Saab 9-5 Aero vuosimalli 2006 autooni sopivan kolomen tuuman putkiston. Asiasta paremmin perillä olevat ohjeistakoot montako äänenvaimenninta tai katalysaattoria tms. mutkaa moinen viritys tarvinnee...
Kiinantilauksista en tiedä muuta kuin sen, että sanoivat - ketjussa kysyttäessä - ettei sovi vuosimallin 2006 Aeroon.
Eiköhän porukka aktivoidu tilaamaan kun palaavat lomilta (elokuun vaihtuessa).
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Kyllä tarkoitus on nimenomaan tämä stanssaus putken täydeltä jotta osuu leimakonnan silmään varmasti eikä tarvitsisi tätä edestakaisin vaihto operaatiota tehdä
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Lähtökohtaisesti on laitonta muuttaa autoa miksikään siitä mitä se on ollut ko. mallia tyyppihyväksyttäessä. Eli jos vaihdat esim. pakoputkiston erilaiseksi kuin mitä se on ollut niin olet laittomuuksien tiellä ... koskee siis yleisesti kaikkea auton "virittämistä".Raser kirjoitti: Minua henkilökohtaisesti kiinnosti vain että onko tällainen 3" downpipe + 3" catback laiton vai laillinen viritys (katsastuksessa).
Saab 9-5 2.0t 1998
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
pitääpä paikkansa.suomessa tuo autojen tuunaus/virittäminen on aika ahdasta ,noin virallisesta näkökulmasta.prosentuaalisestihan on olemassa maksimikatto johon asti tiettyjä osia saa vaihtaa,alkuperäisestä poikkeavaksi.se pykäläviidakko on aika monenkirjava.ja tietyistä vuosimalleista ylöspäin on vaihdetuissa osissa oltava e merkintä.esim vilkuissa valoissa ja kaikessa joka liittyy ajoturvallisuuteen.osat jotka eivät liity ajoturvallisuuteen,kuten pakoputket,e merkintä on siksi että niillä vakuutetaan osan olevan saaste ja ääni kriteerien mukainen jne.moni katsastusmies "tietää" että se merkintä ei tee ketään sen autuaammaksi oli sitä tai ei mikäli päästöarvot ja äänet ovat sallituissa rajoissa,mutta on myös niitä leimakonnia joille on todella "tärkeää " että maailma pelastuu kun noudatetaan e merkintä pykälikköä jolloin katsastusmies voi olla varma että päästölukemansa pitävät paikkansa,vaikka ne mittarin taulussa lukevat aika isolla.tämähän on juuri sitä pyrokratiaa mitä suomessa tykätään harrastaa jotta osista saataisiin hieman kalliimpia ja autoharrastuksesta vähemmän kivaa.suomen valtio kun tukee oikeastaan kaikkea muuta harrastamista,paitsi minkäänlaista moottoriharrastusta.tämän tietää jokainen joka vähänkään haluaa harrastaa autoja/moottoripyöriä jne... itse olen ollut moottoriharrastaja molemmilla saroilla jo yli 20 vuotta ja törmännyt jokaiseen ongelmaan pyrokratiassa mihin vain voi törmätä.näitä pykäliä vain pitää kiertää tavalla tai toisella tai voi todella unohtaa koko harrastuksen sillä todellakin kaikki auton muuttaminen suomessa on vaikeaa tai kiellettyä.mutta näissä putkistoissa tuo e merkintä helpottaa kovasti leimaamista uudemmissa autoissa.on eri juttu nuo mun 70 lukulaiset romuni mihin saa aika vapaammat kädet harrastaa.osia niihin voi jopa tehdä ihan itse.eräällekkin kaverille tei joskus 73 vm 1502 pikkubemuun säädettävät tolpat joka nurkkaan ja leimasta meni kun kiinnitin niihin virallisen näköiset valmistajakilvet sarjanumeroineen ja jopa ce merkinnän,vaikka niissä ei sitä tarvittaisikaan.konna katsoi kilven yhdestä nurkasta ja totesi että kaikkea ne näihin myy ja leima paperiin naps.kyllä stanssaan myös itse näihin downpipeihin ne merkinnät jotta helpottuu leimakonnan elämä.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
tänään kävin noukkimassa tuon koitto garretin,niin saadaan tuo parempi alkupään asennon säätö sitten synkkaantumaan myös. suuret kiitokset topperharleylletopperharley kirjoitti:Täällä olis gt17. Samassa kylässä ku verstaasi. Eikä maksa mitään.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Heh, mitenkäs sitten tämä Aeron Mitsubishin turboahtimen "alkupään asennon säätö"?mossemies kirjoitti:tänään kävin noukkimassa tuon koitto garretin,niin saadaan tuo parempi alkupään asennon säätö sitten synkkaantumaan myös. suuret kiitokset topperharleylletopperharley kirjoitti:Täällä olis gt17. Samassa kylässä ku verstaasi. Eikä maksa mitään.
Onko samanlainen kuin Garrett turboahtimissa?
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
On on sama on
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Tilaisin kyllä putkiston,mutta kun ei oo rahaa .
Mahtava homma,että kotisuomessa on taitoa tehdä noita röörejä
kaikille halukkaille .
Mahtava homma,että kotisuomessa on taitoa tehdä noita röörejä
kaikille halukkaille .
#2285
-
- "Ruisku"
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 16:41
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Moi!
Tilaan yhden vm. 2007 farkku Aerooni.
Autossa on Mitsun turbo (tietenkin)
sekä
Ferritan 2,5" Cat Back
Meneehän DP:si "pulttaamalla" tähän väliin ilman extra hommia?
t. Vexi / Vantaa
Tilaan yhden vm. 2007 farkku Aerooni.
Autossa on Mitsun turbo (tietenkin)
sekä
Ferritan 2,5" Cat Back
Meneehän DP:si "pulttaamalla" tähän väliin ilman extra hommia?
t. Vexi / Vantaa
- Vexi -
9-5 Aero A Wagon 2007 Jet Black
9-5 2.3t A 5D Wagon 2005 Red
EXÄT:
900 2.3 S -98 Imola Red,
900 SE Talladega -97 Red
9-5 Aero A Wagon 2000 Silver
9-5 Aero A Wagon 2007 Jet Black
9-5 2.3t A 5D Wagon 2005 Red
EXÄT:
900 2.3 S -98 Imola Red,
900 SE Talladega -97 Red
9-5 Aero A Wagon 2000 Silver
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Oletuksena pitäisin että menee.luulisin että he jotka ovat joskus maptunelta tilanneet dp:n tietävät tämän paremmin.dp:ni on kopio maptunen mallista.
tehdään kaikille kaikkea. outotalli@gmail.com tai soita ja kysy 040-5777903 www.outotalli.fi
Re: 3" DP kimppatilaus.halpa 335€
Jos ferritan catback sopii vakio dp:een niin pitäisihän tämä mossen dp sopia ferritaan kun istuu myös orkkis catbackkiin.
T7 vm. 2001 9-3