saab96ja99 kirjoitti: ↑La Tammi 29, 2022 21:312.0t -04 9-5 kaasuläppäkotelon yläreunan o-renkaan koko?
Hiljattain nämä vaihdoin, niin osanumerot oli vielä tallessa:
Läppäkotelon klemmari: 4940144
Läppäkotelon O-rengas: 4940698
saab96ja99 kirjoitti: ↑La Tammi 29, 2022 21:312.0t -04 9-5 kaasuläppäkotelon yläreunan o-renkaan koko?
Hiljattain nämä vaihdoin, niin osanumerot oli vielä tallessa:
Yleisesti autoilussa viittaa. Mutta femmoja, varsinkin ilmeisesti uudempia, koskettaa sellainenkin erikoisuus että starttikin väsyy. Kannattaa ainakin kokeeksi ladata akku täyteen akkulaturilla ja/tai käynnistää apuvirralla, ja jos edelleen on hidas niin vika on startissa. Mä veikkaan, että vika on startissa. Hidaskin startti voi toimia pitkään, hidastuen koko ajan lisää, käynnistyminen alkaa kestää kauemmin ja kauemmin, ja kenties lopulta joku kerta ei käynnistykään.saabistinet kirjoitti: ↑Pe Helmi 04, 2022 14:20Akku ilmeisesti alkaa olemaan heikossa hapessa, kun olen ihmetellyt kun Aero (2006) starttaa hitaasti pyörittäen. Kuitenkin käynnistyy ja kaikki toimii muuten ok.
Eikös vähän viittaa väsyneeseen akkuun, ettei kylmässä oikein potku riitä ?
No eipä se sillä tarviketermarilla paljon lämmennyt, nyt uusi orggis reiässä ja lämmöt sielä missä pitää..
OG9-5 / NG9-3, 5 vaihteinen Aisin automaatti Saabissa, Mobil ATF 3309. 7 litraa tilavuus, menetelmä vaihtoa tehdessä voi vaatia enemmän kannuja, tai jos muutoin aut. kunnossa ja samaa litkua ollut aiemmin niin kevyt tyhjennys ja uutta lisää.Mikä öljy tulee 5v automaattiaskiin? Ja paljonko?
Saranat kuluu ja ovi alkaa "roikkumaan", tämä vaikuttaa kuinka lukkosalpa ottaa vastakappaleeseen, ja voi kenties tuntua myös ovenkahvassa.Allekirjoituksen Viirun kuskin ovi menee hieman huonosti kiinni. Pitää siis sulkea todella huolellisesti. Myös sisäkahva on hieman löysän tuntuinen verrattuna apukuskin kahvaan. Onko näissä joku vakipaikka, mikä kuluu/löystyy?