Eli kadonneiden ahtojen metsästys päättyi siihen, että magneettiventtiililtä otettiin R -letku irti ja tulpattiin. Ahdot (nekin vähäiset

) palasi. Viittaa ilmeisesti takaiskujen laukeamiseen, ainakin niistä alkaa remppa. Piruuttani kysyin Mäkelän autosta letkun hintaa (alipaineventtiiliähän ei myydä erikseen) ja kerroin, että uskaltaako hintaa edes kysyä. Myyjä nauroi ja sanoi, että uskaltaako edes kertoa. No, kertoi se, about 460 Euroa
Eli Dunlop Hiflexin osilla joudutaan menemään.
Vaan kysymys kuuluu, että onko koneen kannalta turvallisempaa ajaa R -letku irti ja tulpattuna (ei magn. venaa kuitenkaan), vai tyrkkäänkö sen takaisin liittimeen, kunnes saan uudet osat rakenneltua?
Etsillä hain ja koitin lukea juttuja läpi, vaan juuri tuohon en selkeää vastausta löytänyt. Osa väestä on ottanut letkut irti läppäkotelon päästä ja tulpaneet sinne...
Mikä olisi siis paras tapa ennen korjausta? Ajettava olisi kuitenkin.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...