olen monesta ketjusta lukenut, että 10tkm välein olisi
 ssa hyvä vaihtaa öljyt. Ahkerasti olen 'etsi' toimintoa käyttänyt, mutta tässä kuitenkin muutama tarkentava kysymys:
 ssa hyvä vaihtaa öljyt. Ahkerasti olen 'etsi' toimintoa käyttänyt, mutta tässä kuitenkin muutama tarkentava kysymys:- onko 10tkm öljynvaihto oikeasti tarpeen vakio 2,3t pelille, jolla ajetaan normiajoa?
(okei, talvisin kyllä pätkäajoakin taajamassa aika lailla, kesäsin pitkää pätkää.)
- ohjekirja paasaa, että 0-40 öljyt ainoat oikeat, Saab liikkeessä näköjään laitettu 5-30 öljyt. Oliko niin, että öljysuositus muuttui jossain vaiheessa ja voisin käyttää halpaa GM öljyä (Motonetissä se punainen GM kannu?)
- onko öljynvaihdosta mitään iloa, jos imen ne Bilteman vaihtimella öljyntäyttöreiästä. kaadan uudet tilalle ja jätän suodattimen vaihtamatta? Tämä siksi, että en saa autoa ylös ja suodatin pitää vaihtaa alakautta(?)...
 Itse vaihdan kympin välein ja näin tekisin myös jos auto olisi T7 koneella. Kyllä se suodatin kannattaa vaihtaa samalla. Päässee käsiksi kun otat keulan ylös renkaanvaihtotunkilla ja laitat pukit varmistamaan että auto ei putoa päälle.
 Itse vaihdan kympin välein ja näin tekisin myös jos auto olisi T7 koneella. Kyllä se suodatin kannattaa vaihtaa samalla. Päässee käsiksi kun otat keulan ylös renkaanvaihtotunkilla ja laitat pukit varmistamaan että auto ei putoa päälle.