Yksityiskohdat, momentit jne löytyy WISsistä ja avuliailta saabistikavereilta
Ensin rakennetaan kone valmiiksi, purkuhan on helppoa joten sitä ei ole kuvattu

Puhtaita ja koneistettuja osia:


öljysuuttimet paikoilleen

Kampuran laakerointi


Ilman mäntiä...

ja hupsista mäntien kanssa

Jakopään osat, huomaa tp akselien merkit kampuran loveen nähden, ykk asennossa

Koppa laippatiivisteliiman kanssa paikalleen ja sen jälkeen pumpun rattaat öljyn kera


Tässä vaiheessa kone roikkumaan ja vaihteiston pään päätylevy paikalleen ja takaisin moottoripukkiin

Pyöräytys ja öljynsiirtoputki paikalleen

Jakopään sarjan mukana tulevaa laippatiivistettä levitettynä puhtaaseen öljypohjaan ja kiinni


Tässäpä kansi on jo mennyt paikoilleen hytikoineen

ja nokkakepit

termostaatti

jakopään ketjun kiristimen runko ja sen sisäosa


Ajoitusmerkinnät: hihnapyörä, rattaat ja nokkapukit



Venttiilikoppa ja pakosarja paikoilleen ja kuva toiselta puolelta


Tässä vaiheessa alkaakin odottamaan jo apulaitteita, johtosarjaa, imusarjaa ja muita härpäkkeitä luovuttavasta koneesta, eli siirrytään konepaketin siirtelyvaiheeseen:
Auton etupää tollaselle kätevälle nostimelle ja muutama tunti nesteiden valutusta, letkujen, johtojen ja kiinnitysten irrottelua.
Bensatukki jää rungon puolelle, johtosarja irtoaa Eculta saakka näppärästi.




Ohjaustehostimen letku pitää irrottaa koneen pudotusta varten

Kaikkipa taitaa olla irti, kennot roikkuu hihnojen varassa ja kunhan apurunko lasketaan lavetin päälle voi irrottaa apurungon pultit. Muista erottaa kuskin jalkatilasta ratin akseli ohjausvaihteesta.

Keula nousee ja paketti rullataan pois




Seuraa apulaitteiden sun muiden osien siirtelyä




Vanha kone nousee pois apurungolta

Turbiinia pitelee tuollainen omatekemä kynsi

Ja uusi kone löytää paikkansa apurungolla. Ketjuvinssi katossa + rullalavetti on kätevä

Suunta kohti keulaa, korin alaslaskua pikkuhiljaa ja apurungon pultit kiinni



Sekavan näköistä mutta kaikki löytää paikkansa kyllä

Valmis
