Luitko tässä ketjussa olevan nimimerkki "mike" ohjeet... Niilla pitäis onnistuaTK-9-5 kirjoitti:Näin tein ja alkoi toimimaan mutta katsastuksessa taas hylätty. Jostain tulee löysää taas eikä pidä yhtään.
jos olisi joku halukas saabisti joka haluaisi tutkailla asiaa piakkoin ? 5.12015 viimeinen uusintanäyttö päivä
045 6333269 Tero
Käsijarrun säätö.
Re: Käsijarrun säätö.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Käsijarrun säätö.
suapas kirjoitti:Luitko tässä ketjussa olevan nimimerkki "mike" ohjeet... Niilla pitäis onnistuaTK-9-5 kirjoitti:Näin tein ja alkoi toimimaan mutta katsastuksessa taas hylätty. Jostain tulee löysää taas eikä pidä yhtään.
jos olisi joku halukas saabisti joka haluaisi tutkailla asiaa piakkoin ? 5.12015 viimeinen uusintanäyttö päivä
045 6333269 Tero
Juu lukenut olen. Sain sen taas pitämään. Aamulla asemalle kokeilemaan...
#5815
Re: Käsijarrun säätö.
2005 mallisen kanssa taistelen nyt jarrulevyjen irrottamiseksi. Vaijerin säätö löysätty ylhäällä. Vaijeri tuntuu ihan löysältä eikä ota juuri lainkaan jarrua vaijeria kiristäessä.
Ei se paljosta voi olla kiinni koska molemmilla puolilla levy jo pyörii vapaasti.
Onko tuohon olemassa suoraan joku ulosvetotyökalu vai pitääkö rakentaa itse ?
Ei se paljosta voi olla kiinni koska molemmilla puolilla levy jo pyörii vapaasti.
Onko tuohon olemassa suoraan joku ulosvetotyökalu vai pitääkö rakentaa itse ?
Re: Käsijarrun säätö.
Seuraavaksi sitten pultin (tai siitä hieman isommasta jossa ei jengoja) pyörittelet "siipirattaasta" (ylös tai alas, riippuen kummun päin säätöruuvi) kengät kauemmaksi rummusta, niin saat rummun irti. Muuten ei käytännössä irtoa, kun ruostetta rummun reunalla tai uraa rummussa.
.. Ja jos vaijeri on säädetty oikein, (eli niin ettei se levitä kenkiä käsijarrun poissa ollessaan) niin tuohon ei tarvitse koskea rumpuja irrottaessa. Kuluminen kompensoidaan kenkiä lähentämällä säätö ruuvilla siipirattaasta, EI vaijerista.
.. Ja jos vaijeri on säädetty oikein, (eli niin ettei se levitä kenkiä käsijarrun poissa ollessaan) niin tuohon ei tarvitse koskea rumpuja irrottaessa. Kuluminen kompensoidaan kenkiä lähentämällä säätö ruuvilla siipirattaasta, EI vaijerista.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.