Kampiakselin ja kiertokankien kiristys

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: Kampiakselin ja kiertokankien kiristys

Viesti Kirjoittaja Keme »

MNeva kirjoitti:Onko nämä kokemuksen kautta hyviksi havaittuja momentteja?
Varmaan momenttiavaimella katsottuja suurinpiritein arvoja kulmakiristyksestä. Tosin, jos momenttiarvot jännittää niin miksei sitten tee ohjeiden mukaan ja kääntää astelukujen mukaisesti?
jeeeeeee!
rock n roll
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Elo 26, 2016 16:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Kampiakselin ja kiertokankien kiristys

Viesti Kirjoittaja rock n roll »

tuossa kävi mielessä tarviiko pultit vaihtaa aina uusiin? onko venyviä? ku on momentit asteina ilmotettu?
saab95turku
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2022 14:35

Re: Kampiakselin ja kiertokankien kiristys

Viesti Kirjoittaja saab95turku »

Coltti kirjoitti:
Ke Heinä 27, 2016 07:42
Runkopukille sopiva momentti 115nm.
Pultilliselle veiville n. 75-80nm.
Mutterilliselle veiville 55nm.
¨
Pultilliselle veiville kun pistää 80nm niin pultti on poikki.
T: kyseisen ikävyyden kokenut
Vastaa Viestiin