Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T
Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T
Eli eikö allekirjoitukseni 2,3 "iso T" versiossa ole samat jarrut kuin aerossa ja tätä kautta 16 tuumaiset alut jotka sopivat omaani niin ovat käypäset myös aero malliin?
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
-
- "Hirsch"
- Viestit: 917
- Liittynyt: To Heinä 18, 2013 12:11
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T
^ Näin ainakin itelläni.
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
#6391
#6391
Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T
Etujarrut on samat, mutta takasellaiset 284 mm. Näin mulla, eli -06 ja iso D, eiku T
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Pikainen tarkistus aero vs. 2,3T
Tossa piti hyvät 15" nastakumit vanteineen myydä pois, kun vaihdettiin auto isoon teehen. Harmi sinänsä, mutta onneksi 16"-koossakin on toisinaan hyviä tarjouksia. Nuttuun tuli vain muutama kymppi, kun möin entiset pois vanteineen ja tulee uudempaa tilalle auton mukana tulleille 16" aluille asennettavaksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01