Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Re: Amul heittelee yli 800?
Pääsinkin jo tänään työkaverin kompuralla tekemään painetestiä. Imukärsä immusta irti ja litran muovipullolla tukkoon, ilmaa syötin huohottimen putken kautta kobralle päin ja suihkuttelin saippuavettä letkuille. Imukärsän ja kobran välinen liitos falskasi edelleen ja huohottimen kobralta tulevan putken ja huohatinpäivityksen välinen letku oli myöskin huonosti paikoillaan.
Nämä korjasin ja 25 km kotiin, amul koko matkan tasan ja pyöreät nolla! Ilmeisesti vika korjattu, mutta seurailen amulia vielä jatkossakin.
Nämä korjasin ja 25 km kotiin, amul koko matkan tasan ja pyöreät nolla! Ilmeisesti vika korjattu, mutta seurailen amulia vielä jatkossakin.
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Re: Amul heittelee yli 800?
Hyvä hyvä! Tosin amul nolla meinaa että on adaptaatio meneillään...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Amul heittelee yli 800?
Korjaus Nro 1 ei tuottanut toivottua tulosta. Adaptaation jälkeen AMUL taas yli 700.
Uudelleen painetta ja saippuavettä kehiin ja vot. Löytyi toinenkin vuoto, imusarjalta jarrutehostimelle menevän putken liitin vuoti liittimen ja imusarjan (ei liittimen ja putken) välistä.
Korjaus Nro 2. Uusi liitin marmorilta osanumero 55557389 (tai minun vuoden 2000 EPC:n mukaan 9179318) ja eikun vaihtoon. Vanha liitin oli PIRUN PIUKASSA, välillä loppui jo usko kesken, mutta toisella yrittämisellä irtosi, paloina kuitenkin.
Letkut kiinni, pakkoadaptaatio ja koeajolle. Hii ja hoo, nyt AMULit nätisti sadan vaiheilla (-112 - + 105) ja AD85kin näyttää jotakin muuta, kuin ainaista 850:tä (nyt 849).
Mukavaa, kun onnistuukin joskus.
ennen
9179318 tai 55557389
jälkeen
Uudelleen painetta ja saippuavettä kehiin ja vot. Löytyi toinenkin vuoto, imusarjalta jarrutehostimelle menevän putken liitin vuoti liittimen ja imusarjan (ei liittimen ja putken) välistä.
Korjaus Nro 2. Uusi liitin marmorilta osanumero 55557389 (tai minun vuoden 2000 EPC:n mukaan 9179318) ja eikun vaihtoon. Vanha liitin oli PIRUN PIUKASSA, välillä loppui jo usko kesken, mutta toisella yrittämisellä irtosi, paloina kuitenkin.
Letkut kiinni, pakkoadaptaatio ja koeajolle. Hii ja hoo, nyt AMULit nätisti sadan vaiheilla (-112 - + 105) ja AD85kin näyttää jotakin muuta, kuin ainaista 850:tä (nyt 849).
Mukavaa, kun onnistuukin joskus.
ennen
9179318 tai 55557389
jälkeen
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Re: Amul heittelee yli 800?
Mulla on amuli tuntuu kaupunkiajossa pyörivän useinkin nollassa. EI tunnu lukemaa tulevan ennen kuin käy siivun maantietä. Pitääkö pari kertaa viikkoon vetästä maaseutua vai onko tuosta haittaa vaikka nollana amulit?Mertmi kirjoitti:Hyvä hyvä! Tosin amul nolla meinaa että on adaptaatio meneillään...
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Kertokaas tälläselle tyhmälle että paljonko amul ja Ca85 arvot on ajossa? Itellä pyörii Ca85 0-60 tienoilla kuitenkin useimmiten nolla. Amul on koko ajan -165.
Auto on -99 2.3t
Auto on -99 2.3t
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Ca85 ei kerro paljoakaan kun se on hetkellinen viinapitoisuus. Ad85 on tärkeä ja Amul.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Amul heittelee yli 800?
Onko bensa-anturi tankissa ehjä? Minulla vanhassa femmassa oli anturi rikki ja se hyppi tankkauksen jälkeen 100km ylös alas. Aina noususta seurasi adaptaatio ja ilmoitus tankkauksesta.Makwe kirjoitti:Mulla on amuli tuntuu kaupunkiajossa pyörivän useinkin nollassa. EI tunnu lukemaa tulevan ennen kuin käy siivun maantietä. Pitääkö pari kertaa viikkoon vetästä maaseutua vai onko tuosta haittaa vaikka nollana amulit?Mertmi kirjoitti:Hyvä hyvä! Tosin amul nolla meinaa että on adaptaatio meneillään...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Kyllä se anturi on tietaakseni kunnossa! Mutta toi amul on aina -165
Re: Amul heittelee yli 800?
Mikäs salaominaisuus tämä on sidissä???Mertmi kirjoitti:.........ilmoitus tankkauksesta.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Biopowerin open-sid ominaisuus jos on aktivoitu näytettäväksi.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Amul heittelee yli 800?
Jos ei ole softaa tehdessä laitettu asetusta päälle, niin ei anna tuota tietoa.Saabinsti kirjoitti:Mikäs salaominaisuus tämä on sidissä???Mertmi kirjoitti:.........ilmoitus tankkauksesta.
Aika turha tuo muutenkin on kun omalla kohdalla näyttää tankatuksi määräksi aina 0 litraa
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
bp softa löytyy, mutta ei tosiaan ilmottele diipadaapaa tankkauksen jälkeen, niin taitanee puuttua.
Onkos se starttaus näyttö kanssa joku softassa rukattava vaihtoehto, kun sitäkään ei näytä?
Onkos se starttaus näyttö kanssa joku softassa rukattava vaihtoehto, kun sitäkään ei näytä?
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
On sekin. Itsellä oli kans se starttinäyttö pois. Aluksi varmaan ihan cool, mutta kun on tsiljardi kertaa kuitannut sen clear-napilla joka ikisen startin jälkeen niin alkaa tympimään. Ja eipähän herätä turhaa huomiota esim. katsastuksenkaan yhteydessä.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Ai ne on semmoisia "ongelmia" mitkä pitäisi aina jaksaa clearilla kuittailla, no onneksi puuttuu moiset. Ärsyttää jo lumiset parkkitutkat ja niiden kuittaaminen clearilla tarpeeksi
Nyt lopetan offtopicin täällä. kiitos ja kumarrus
Nyt lopetan offtopicin täällä. kiitos ja kumarrus
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Amul heittelee yli 800? Korjattu!
Arvelkaa onko kätevä se tankkausilmoitus silloin kun bensaviisari hyppii ylös alas 5-10km välein?
Joo, nykyisissä autoissa ei ole starttiruutu ja ne adaptaatio/tankkausviestit päällä. Väsyin niihin.
Joo, nykyisissä autoissa ei ole starttiruutu ja ne adaptaatio/tankkausviestit päällä. Väsyin niihin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01