Mair suurempi kuin Mreq

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Skruvatin ohje on pötyä. Kasetti lämpiää kyllä moottorista johtuvasta lämmöstä ihan normaalisti. Nakuhäröilyt johtuu yleensä hapettumista kasetin sisällä elektroniikassa. Kokeilisin toisella ennen sijoittamista uuteen (orkkikseen).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Sytytyskasetin vaihto poisti nakuttamisen. Otsikon ongelmaan sillä ei ollut vaikutusta (niinkuin ei varmaan pitänytkään) taidan vaihtaa sen immunkin, kunhan pääsen kotiin.

Jouni
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Ilmamassamittarikin vaihdettu, mutta yhä vaan mAir on suurempi kuin mReq. Onko vielä jotain, jota voisi katsoa ja onko edes syytä katsoa? (mitään havaittavaa vikaahan ei auton kulussa ole)
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

No paljonko ne nyt sitten on? Pienillä heitoillahan (alle 10%) ei ole merkitystä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Kylmällä koneella ei eroa tyhjäkäynnillä käytännössä ole, lämpimänä ero on 5-10% luokkaa. Tosin äskeisen lyhkäisen (10 km) ajon jälkeen eroa ei ollut lämpimänäkään. Lisäksi havaitsin sellaisen eron, että eilen (Immun vaihdon jälkeen) auton ollessa sammutettuna, mReq oli 166 ja mAir 48. Tänään mAir oli 0 niikuin kai pitäsikin.
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mair suurempi kuin Mreq

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Lopputulemaksi tästä, että kun pakosarjaan vaihdettiin tiivisteet ja pultit ja myös turbon tiiviste (kun siis rata-ajossa yksi pultti katkesi ja toinenkin todettiin löystyneen), niin nyt mAir ei enää ole mReqiä suurempi vaan seuraa sitä erittäin hyvin. Tiedä sitten voiko löysällä oleva pakosarja edes teoriassa vaikuttaa noihin.
Vastaa Viestiin