Mair suurempi kuin Mreq
Re: Mair suurempi kuin Mreq
Skruvatin ohje on pötyä. Kasetti lämpiää kyllä moottorista johtuvasta lämmöstä ihan normaalisti. Nakuhäröilyt johtuu yleensä hapettumista kasetin sisällä elektroniikassa. Kokeilisin toisella ennen sijoittamista uuteen (orkkikseen).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Mair suurempi kuin Mreq
Sytytyskasetin vaihto poisti nakuttamisen. Otsikon ongelmaan sillä ei ollut vaikutusta (niinkuin ei varmaan pitänytkään) taidan vaihtaa sen immunkin, kunhan pääsen kotiin.
Jouni
Jouni
Re: Mair suurempi kuin Mreq
Ilmamassamittarikin vaihdettu, mutta yhä vaan mAir on suurempi kuin mReq. Onko vielä jotain, jota voisi katsoa ja onko edes syytä katsoa? (mitään havaittavaa vikaahan ei auton kulussa ole)
Re: Mair suurempi kuin Mreq
No paljonko ne nyt sitten on? Pienillä heitoillahan (alle 10%) ei ole merkitystä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Mair suurempi kuin Mreq
Kylmällä koneella ei eroa tyhjäkäynnillä käytännössä ole, lämpimänä ero on 5-10% luokkaa. Tosin äskeisen lyhkäisen (10 km) ajon jälkeen eroa ei ollut lämpimänäkään. Lisäksi havaitsin sellaisen eron, että eilen (Immun vaihdon jälkeen) auton ollessa sammutettuna, mReq oli 166 ja mAir 48. Tänään mAir oli 0 niikuin kai pitäsikin.
Re: Mair suurempi kuin Mreq
Lopputulemaksi tästä, että kun pakosarjaan vaihdettiin tiivisteet ja pultit ja myös turbon tiiviste (kun siis rata-ajossa yksi pultti katkesi ja toinenkin todettiin löystyneen), niin nyt mAir ei enää ole mReqiä suurempi vaan seuraa sitä erittäin hyvin. Tiedä sitten voiko löysällä oleva pakosarja edes teoriassa vaikuttaa noihin.