Sidistä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Spude11
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Elo 28, 2017 18:25

Sidistä

Viesti Kirjoittaja Spude11 »

Tämmönen löytyy sidistä EUOAF01C. 55p 050225
Saako mitään tietoa ohjelmasta?
akema
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2015 08:45
Paikkakunta: Ii

Re: Sidistä

Viesti Kirjoittaja akema »

Ei muuten kuin ottamalla se sieltä ulos ja vertaamalla vakio- & virityssoftiin.
AFAIK, voin olla väärässäkin.
-----------------------------
SeenFinn
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Syys 25, 2007 14:41
Paikkakunta: Klaukkala/PK-seutu

Re: Sidistä

Viesti Kirjoittaja SeenFinn »

2.3L Biopower softa. Ilmamassoja ja ahtopaineita seurailemalla saa osviittaa viritystasosta, mikäli ehjä auto.
Tech2 Saab & Opel diagnoosit/ohjelmoinnit.
T7 stage/biopower softaukset.
Spude11
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Elo 28, 2017 18:25

Re: Sidistä

Viesti Kirjoittaja Spude11 »

Kiitos! Onko se nyt niin että kun pinl on 2000 niin painetta on n.1bar :?: entä paljon pitäisi mAirin olla silloin. Haulla tulee miljoona viestiketjua, ei jakasaisi kaikkia lukea läpi..
Stail
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 08:06
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sidistä

Viesti Kirjoittaja Stail »

viewtopic.php?t=87456

Tuossa joku carlsonin vastaus missä viestin lopussa jotain vertailuarvoja
Ei oo enää saabia. Volvo V70
#3546
Spude11
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Elo 28, 2017 18:25

Re: Sidistä

Viesti Kirjoittaja Spude11 »

No niin! Kävin vähän polkemassa.. max Pinl 2215 ja silloin mAir 1296. Näyttää olevan arvot ihan kohdillaan? Kone on 2.3 ja ahdin 15T
Vastaa Viestiin