P-Bus Trionic missing, manuaalivaihteisto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

P-Bus Trionic missing, manuaalivaihteisto

Viesti Kirjoittaja arto »

No niin mukavampi case vaihteeks. Ykskaks yllättäen auto ei käynnisty ja joku rele huutaa hulluna.

Trionic purkkia ei näy tekillä(kaikki muut näkyy), tai ihan randomilla joskus tulee näkyviin. Tietysti ei lähde käyntiin. Sivuoireena hakkaa hulluna bensapumpun relettä jonkin aikaa, kun trionic hukassa. ABS/TCS valot toimii niinku pitääkin.

Kokeiltu kolmea ecua ja toista mittaristoa. Ei vaikutusta.

VIkakoodeja tietty tulee C1600 General bus fault, short to ground, C1925 No bus data from trionic ja MIU unknown fault code.

P-Bussia mittailin vastusmittarilla, mittarin piuhat toistepäin 120ohmia piipaten ja toistepäin 60ohm ilman piippausta. Olisko oikosessa jostain?

Onko tietoa missä voisi vika piileä, onko piuhasarja ollut jostain oikosessa tai jotain.
Lawicelin P-Bus piuhat otin johtosarjasta jo pois häiritsemästä.
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: P-Bus Trionic missing, manuaalivaihteisto

Viesti Kirjoittaja arto »

Prkl maajohto oli löysällä askissa. Kuka lie asentanu ;)
Vastaa Viestiin