Uuden 9-5 kuvat -06???
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Huoh, miten tää on edes mahdollista
Saksalaisista merkeistä puhuminen on taas kerran tehnyt tehtävänsä...
Mä en vaan ymmärrä miten aikuisille miehille voi ottaa niin koville puhua jostain muusta merkistä, ja jopa mahdollisesti myöntää, että se voisi olla parempi kuin Saab, edes jollain osa-alueella
Omasta mielestäni on lähes turhaa kieltää sitä etteikö ruotsalaisten isommat mallit alkaisi olemaan jo vähän vanhentuneen oloisia, mutta hyvän vastineen rahalle niissä saa ja se lieneekin monelle tärkeämpää kuin mahdollisuus hankkia lisävarusteena puoli maailmaa elektroniikkaa
Itse ainakin olen todella tyytyväinen autooni, eikä minulla ole tarvetta muiden merkkejä mollata...
Asiaa voinee lähestyä myös toiselta kantilta: kuinka moni rehellisesti voisi sanoa ajavansa Saabilla, jos rahasta ei tarvitsisi välittää
Mitä itse kuviin tulee: Ei hyvältä näytä, tosin vaatinee aikaa tottua. Edellinenkin facelift näytti aluksi huonommalta kuin vanha, mutta ei enää
Saksalaisista merkeistä puhuminen on taas kerran tehnyt tehtävänsä...
Mä en vaan ymmärrä miten aikuisille miehille voi ottaa niin koville puhua jostain muusta merkistä, ja jopa mahdollisesti myöntää, että se voisi olla parempi kuin Saab, edes jollain osa-alueella
Omasta mielestäni on lähes turhaa kieltää sitä etteikö ruotsalaisten isommat mallit alkaisi olemaan jo vähän vanhentuneen oloisia, mutta hyvän vastineen rahalle niissä saa ja se lieneekin monelle tärkeämpää kuin mahdollisuus hankkia lisävarusteena puoli maailmaa elektroniikkaa
Itse ainakin olen todella tyytyväinen autooni, eikä minulla ole tarvetta muiden merkkejä mollata...
Asiaa voinee lähestyä myös toiselta kantilta: kuinka moni rehellisesti voisi sanoa ajavansa Saabilla, jos rahasta ei tarvitsisi välittää
Mitä itse kuviin tulee: Ei hyvältä näytä, tosin vaatinee aikaa tottua. Edellinenkin facelift näytti aluksi huonommalta kuin vanha, mutta ei enää
Tomppa & Saabit myyty :(
Minä ainakin.Rommitommi kirjoitti: Asiaa voinee lähestyä myös toiselta kantilta: kuinka moni rehellisesti voisi sanoa ajavansa Saabilla, jos rahasta ei tarvitsisi välittää
Jokainen saa silti ajaa millä lystää, enkä itse ole yrittänyt ketään Saabistiksi käännyttää. Vanhoja saabisteja olen kyllä yrittänyt kannustaa jatkamaan Saabin ratissa, mutta ei sekään minulta ole pois, jos ovat siirtyneet muihin merkkeihin.
Minusta 9-5:n ensimmäinen versio on edelleen hienoin ja eniten Saabin näköinenRommitommi kirjoitti: Mitä itse kuviin tulee: Ei hyvältä näytä, tosin vaatinee aikaa tottua. Edellinenkin facelift näytti aluksi huonommalta kuin vanha, mutta ei enää
Eski
Re: Uuden 9-5 kuvat -06???
Ihan siistin näköinen. Makuasioista saa kiistellä Olen jäänyt siihen ymmärrykseen, että puskurien lisäksi tulisi uusittu koelauta, joka vastaa 9-3:sen koelautaa. Olis kyllä paikallaan, sillä auto jossa normi audiojärjestelmässä kasettisoitin on "hieman" vanhentunutta. Samoin vanhat SID ja AC näytöt voisi mennä jo vaihtoon...Startin13 kirjoitti:Tuli tälläiset sivut vastaan tuolla netin syövereissä. Onko noi uuden 9-5:n kuvat aitoja? Vai mistä ne facelift kuvat löytyisi??
Makuja on monia, sanoi Maija kun M*N*A nuoli,,,
http://home.swipnet.se/danny/
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Tää on parasta viihdettä aikoihin , isot ja vissiin vähemmänkin isot pojat kinaa...
Jengihän melkein lynkkaa täällä "vääräuskoiset"
Kai on kuitenkin ilmiselvää että melkein 10 vuotta vanha automalli EI voi olla enää samalla tasolla uudempiiin malleihin verrattuna monien ominaisuuksien suhteen olivatpa ne muotoilua, materialeja, äänettömyyttä, ajattevuutta, elektroniikkaa yms. Ja vanha malli-ikä ei kyllä Saabin tapauksessa pelasta takaisin kutsuilta tai pikkuvioilta. Kyllä niitä riittää myös 02-mallin 2.0T Vectorissa.
Ja en tiedä muista mutta ainakin itseäni alkaa tympiä tuo edelleen jatkuva "minor puskuri&valo facelift" ja toinen 9-5:ni jäänee viimeiseksi kun ensi syksyllä kolme vuotta tulee taas täyteen.
Onko kukaan nähnyt kuvia "uuden mallin" sisältä ? Odotan mielenkiinnolla kojelaudan faceliftiä.
Jengihän melkein lynkkaa täällä "vääräuskoiset"
Kai on kuitenkin ilmiselvää että melkein 10 vuotta vanha automalli EI voi olla enää samalla tasolla uudempiiin malleihin verrattuna monien ominaisuuksien suhteen olivatpa ne muotoilua, materialeja, äänettömyyttä, ajattevuutta, elektroniikkaa yms. Ja vanha malli-ikä ei kyllä Saabin tapauksessa pelasta takaisin kutsuilta tai pikkuvioilta. Kyllä niitä riittää myös 02-mallin 2.0T Vectorissa.
Ja en tiedä muista mutta ainakin itseäni alkaa tympiä tuo edelleen jatkuva "minor puskuri&valo facelift" ja toinen 9-5:ni jäänee viimeiseksi kun ensi syksyllä kolme vuotta tulee taas täyteen.
Onko kukaan nähnyt kuvia "uuden mallin" sisältä ? Odotan mielenkiinnolla kojelaudan faceliftiä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
No Aero erikseen 9-5 Aero Phase1 on kyllä kieltämättä todella hienoEski kirjoitti: Minusta 9-5:n ensimmäinen versio on edelleen hienoin ja eniten Saabin näköinen
Eski
En meinannut ketään hulluksi haukkua, jos saabilla ajaaMimmi kirjoitti:Minä. Minä ostan auton, joka miellyttää itseäni, enkä ottanut vastaan Volvoa, joka olisi tulut työsuhde-etuna.
Turbo Sensonic taisteli itselleen työsuhdeautoksi Saabin, joten meitä hulluja taitaa sittenkin olla mailmassa.
Oma aikasempi kysymykseni oli sinäänsä tyhmästi esitetty, kun tarkoitin, että jos olis rahaa niin älyttömästi ettei tarvitsisi välittää, niin ainakin minulla olisi myös muita autoja kuin ruotsalaisia, ainakin tallissa
Tomppa & Saabit myyty :(
Kojelauta-faceliftstä on keskusteltu jo tuolla Konseptit ja tulevat mallit -osiossa: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... &start=120venudi kirjoitti: Onko kukaan nähnyt kuvia "uuden mallin" sisältä ? Odotan mielenkiinnolla kojelaudan faceliftiä.
Tässä kuva:
Eski
hah... kyllä tosiaan pistetään semmosta tekstiä, että oksat pois...
sama 9-5 nenhan se on, ja taitaapa olla, että viimenen malliaan... nyyh, tuntuu GM:n ajattelutapa semmoselta, ettei saabilla ole toivottua tulevaisuutta... hieno pirteä turvallinen ja ylellinen perheauto se kuitenkin on...
ja mitä siihen tulee, että kyseessä on 10 vuotta vanha automalli, niin tonnarit on vielä vanhempia... ja hakkaa edelleen ajo-ominaisuuksissa ja mukavuudessa esim. uudet fopat mennentullen...
sama 9-5 nenhan se on, ja taitaapa olla, että viimenen malliaan... nyyh, tuntuu GM:n ajattelutapa semmoselta, ettei saabilla ole toivottua tulevaisuutta... hieno pirteä turvallinen ja ylellinen perheauto se kuitenkin on...
ja mitä siihen tulee, että kyseessä on 10 vuotta vanha automalli, niin tonnarit on vielä vanhempia... ja hakkaa edelleen ajo-ominaisuuksissa ja mukavuudessa esim. uudet fopat mennentullen...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Minä myös. Jos mulla olisi hirveästi rahaa, niin autotallissa (sellainenkin pitäisi sitten hankkia) olisi Saab 9-5 Aero Wagon Hirsch (305 hv), Saab 9³ Sport Sedan Aero 2.8V6, Sport Combi Aero 2.8V6 ja Sport Cabriolet Aero 2.8V6. Lisäksi voisi hommata 9-7x:n, jos tekisi mieli kaupunkimaasturia. Ainoa auto, joka ei olisi Saab, olisi Porsche 911 Turbo (ja mielellään vielä Rufin läpikäymä)Mimmi kirjoitti:Minä. Minä ostan auton, joka miellyttää itseäni, enkä ottanut vastaan Volvoa, joka olisi tulut työsuhde-etuna.Rommitommi kirjoitti:Asiaa voinee lähestyä myös toiselta kantilta: kuinka moni rehellisesti voisi sanoa ajavansa Saabilla, jos rahasta ei tarvitsisi välittää
Turbo Sensonic taisteli itselleen työsuhdeautoksi Saabin, joten meitä hulluja taitaa sittenkin olla mailmassa.
Edit: ja jos olisin ostamassa autoa, ja jonkun muun merkkinen auto olisi halvempi kuin Saab, niin maksaisin mielelläni Saabista hieman enemmän kuin että ostaisin sen muun merkkisen auton ja ajelisin sillä "onnettomana", koska se ei ole Saab
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-5 facelift
paha sanoa onko se "uusi" ruma vai kaunis?Ainakin lämppärin säätimiin on tullut tollaset tympeät VW napit jotka ovat todella epäselvät käyttää,mutta (uuden)ostajat vaativat aina jotain muutosta,että tuote käy kaupaksi(oli se sitten huonompi tai parempi kuin ennen).Olen ajanut lähes kaikkia merkkejä jotka olisivat varteenotettavia hankintoja itselleni ja aika moni merkki tuntuu paljon tuoremmalta.Silti ainakin käytettynä Saabi tarjoaa hyvän hinta-/laatusuhteen.Siinä on myös paljon hyviä(jollei erinomaisia) ominaisuuksia,joista uutta autoa ostava ei tiedä.Saabilla pitää ajaa vähintään kuukausi tai muutama tuhat kilometriä,ennen kuin tajuaa kokonaisuuden.Ymmärän hyvin uuden auton ostajaa joka ajaa autolla korkeintaan 150 km:ä ennen ostopäätöstä,että 9-5 haisee vähän vanhalle.Niin ja facelift on vain facelift...
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13
Kauppias USA:sta
wider tires (235 45 17)
revised bushings foe inproved steering feel and feedback
revised spring rates for improved ride quality
revised anti-roll bars for reduced body roll
Ja luultavasti paljon muuta pikku nippeliä.
Facelift nimitys on tietysti ongelmallinen automaailmassa, Saab vahtoi fiksusti 900:n 9-3:ksi, niin kukaan ei voinut väittää sitä enää faceliftiksi.
Tässä tapauksessa nimeä ei voi vaihtaa mutta eipä se nyt niin haittaa, ne jotka on Saab tietoisia ostaa Saabeja ja toiset taas eivät.
wider tires (235 45 17)
revised bushings foe inproved steering feel and feedback
revised spring rates for improved ride quality
revised anti-roll bars for reduced body roll
Ja luultavasti paljon muuta pikku nippeliä.
Facelift nimitys on tietysti ongelmallinen automaailmassa, Saab vahtoi fiksusti 900:n 9-3:ksi, niin kukaan ei voinut väittää sitä enää faceliftiksi.
Tässä tapauksessa nimeä ei voi vaihtaa mutta eipä se nyt niin haittaa, ne jotka on Saab tietoisia ostaa Saabeja ja toiset taas eivät.