Uuden 9-5 kuvat -06???

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

Uuden 9-5 kuvat -06???

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Tuli tälläiset sivut vastaan tuolla netin syövereissä. Onko noi uuden 9-5:n kuvat aitoja? Vai mistä ne facelift kuvat löytyisi??
Makuja on monia, sanoi Maija kun M*N*A nuoli,,,


http://home.swipnet.se/danny/
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

:lol: Eihän tolle ole tehty mitään, paitsi tehty tollainen mustanaamio-keula ja ihmeellisen näköinen takapuskuri 8O
Eikös tämän faceliftin pitänyt olla jollain tavalla suurempi, ei tuossa ole paljon mitään eroa vm 1998 9-5:een, päivitykset maltillisempia kuin aikanaan tuplayseissä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
JKen
"Hölösuu"
Viestit: 1486
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 13:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja JKen »

Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
vppelt68
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: To Syys 23, 2004 12:11
Paikkakunta: Lieto

No ei...

Viesti Kirjoittaja vppelt68 »

...toi niin paha ole, paitsi nuo audimaiset takavalot, mutta muuten ihan haluttava peli. Täytyy ajatella positiivisesti!

Terv. V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia :-(
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Juujuu, hieno on :lol:
Ei kait noiden hinnat ainakaan nouse tuon "päivityksen" vuoksi? 8O
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Georgios Nikolakaros
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13

Viesti Kirjoittaja Georgios Nikolakaros »

Näyttää minun mielestäni hienolta. Kuvien perustella tulee lisää tavaratila sedan mallille, muistuttaa 9000 CS:ta ("puolifarmari").

Georgios
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Georgios Nikolakaros kirjoitti:Näyttää minun mielestäni hienolta. Kuvien perustella tulee lisää tavaratila sedan mallille, muistuttaa 9000 CS:ta ("puolifarmari").

Georgios
Onkohan mulla silmissä vikaa vai katsoinko vääriä kuvia, tuo autohan on ihan samanlainen kuin ennenkin, vain keulaa, takavaloja ja takapuskuria muutettu rumempaan suuntaan?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

ng900aero kirjoitti: Onkohan mulla silmissä vikaa vai katsoinko vääriä kuvia, tuo autohan on ihan samanlainen kuin ennenkin, vain keulaa, takavaloja ja takapuskuria muutettu rumempaan suuntaan?
Eikös tuo olekin pelkkä facelift?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Sabaman
"Turbo"
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 09:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sabaman »

Se nyt on mulle ihan sama, mutta eikös sieltä pitäis tulla jotain ihan uutta eikä pelkkiä perkeleen puskureita???
Ideana naurettava, että malli kestää kahdella faceliftillä yli kymmenen vuotta, ja sitä varjellaan kuin suurinta salaisuutta.
Mun mielestä saab mainosti jossain että mallit suunnitellaan pitkälle aika välille (7-10v).
Ja ne kuvathan on muuten pc piirustuksia!

Notta näin.
Saabismi on seikkailu
9-5 2,0t aut. -00 Business
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Sabaman kirjoitti:Se nyt on mulle ihan sama, mutta eikös sieltä pitäis tulla jotain ihan uutta eikä pelkkiä perkeleen puskureita???
Ideana naurettava, että malli kestää kahdella faceliftillä yli kymmenen vuotta, ja sitä varjellaan kuin suurinta salaisuutta.

Notta näin.
Kyllähän ne Saabiltakin kokonaan uusia malleja syytäs varmaan nopeampaan tahtiin, jos rahaa olis :roll:
Tomppa & Saabit myyty :(
miklaa
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: To Elo 26, 2004 12:12
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja miklaa »

Minusta tuntuu, että tuo uusi Saab on luonnossa paremman näköinen kuin kuvissa. Usein asia tahtoo olla päinvastoin. Voisin itse hankkia tuollaisen wagonin, jos nykyinen ei täyttäisi 1 vuotta ensi kuussa.
SAAB 9-5 2.3T A Wagon Vector (-05)
Moukarimies
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI

Facelift

Viesti Kirjoittaja Moukarimies »

Nojoo

Eipä oikein hääviseltä vaikuta tilanne, jos autoa ainoastaan rumennetaan keulasta ja perästä. Onneksi nyt kuitenkin on markkinoilla 9-3 Wagon, jota voidaan saada myydyksi muuallekin kuin Ruotsiin. Amerikan markkinat taitavat olla tärkeimmät? Jos puheet Opelin laatutyön kehittämisestä pitävät paikkansa, voi olla ainoastaan Saab -merkin etu, että valmistus siirtyy Saksaan. Saabin olisi pakko kehittää mallistoa, mutta GM on hieman heikossa hapessa eikä välttämättä halua hakata rahaa huonosti kannattavaan Saabiin, vaikka tarve olisi suuri. Tämä lausunto siis perustuu sille oletukselle, että mitkään letukan maasturit tai Subarut joissa on saabin logo eivät ole Saabeja ollenkaan.
Georgios Nikolakaros
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13

Viesti Kirjoittaja Georgios Nikolakaros »

Onkohan mulla silmissä vikaa vai katsoinko vääriä kuvia, tuo autohan on ihan samanlainen kuin ennenkin, vain keulaa, takavaloja ja takapuskuria muutettu rumempaan suuntaan?
:oops: Olet oikeassa, ehkä minusta tuli "wishful thinking"in uhri.
Georgios
Georgios Nikolakaros
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13

Viesti Kirjoittaja Georgios Nikolakaros »

Se nyt on mulle ihan sama, mutta eikös sieltä pitäis tulla jotain ihan uutta eikä pelkkiä perkeleen puskureita???
Onpas tullut vuosien aikana 5-vaihteinen automaatti, ESP TCS:n kaveriksi, Xeon valot, uudet moottorit, eli teknisesti ajan tasalla.
T. Georgios
kooamas
"Aero"
Viestit: 313
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:24

Viesti Kirjoittaja kooamas »

Georgios Nikolakaros kirjoitti:
Se nyt on mulle ihan sama, mutta eikös sieltä pitäis tulla jotain ihan uutta eikä pelkkiä perkeleen puskureita???
Onpas tullut vuosien aikana 5-vaihteinen automaatti, ESP TCS:n kaveriksi, Xeon valot, uudet moottorit, eli teknisesti ajan tasalla.
T. Georgios
9-5 ei oikeastaan millään osa-alueella ole enää ajantasalla, se on kyllä pakko myöntää. Ja aivan sama, onko tullut uusia pikkuparannuksia moottoreihin, etuvaloja huononnettu (2002 uudistuksessa), ESP (ei mikään Saabin oma juttu, eiköhän se löydy Golfistakin) jne. Auto vaan valitettavasti on jo yli-ikäinen, siitä ei pääse mihinkään. 1998 markkinoille tuotu ja käytännössä muuttumattomana pysynyt auto ei enää pysty kilpailemaan uutuuksien kanssa. Kilpailijat Audi, MB ja BMW ovat tuoneet markkinoille uudet, varmuudella teknisesti 9-5:sta edistyksellimmät mallit ja Volvo on sitä ilmeisemmin tekemässä aivan lähiaikoina.

Eikä millään pahalla, 9-5 on edelleen erittäin hieno auto ja etenkin käytettynä ostettuna yksi parhaista ja varteenotettavimmista vaihtoehdoista, mutta uutena katseeni suuntautuisi kyllä aivan muualle, eikä pelkästääm noiden törkeiden 2006-muutosten takia. Muut ovat valitettavasti ajaneet pahan kerran ohi, Saab tekee saman virheen jälleen kerran, jonka se on historiansa aikana tehnyt jo aikaisemminkin. Uutta mallia ei vaan saada aikaiseksi.
Vastaa Viestiin