Saab 9-5 3.0 V6 turbon tehot ja suorituskyky?
Saab 9-5 3.0 V6 turbon tehot ja suorituskyky?
Tietääkö kukaan lonkalta Saab 9-5 3.0 V6 turbo Griffinin tehoista ja suoritusarvoista. Kävin koeajolla ja tuntui aika kovalta kyykyttäjältä.
Ovat kai kaikki tomaatteja nää Griffinit? Ja onko tuo kone Opelin tekemä?
Ovat kai kaikki tomaatteja nää Griffinit? Ja onko tuo kone Opelin tekemä?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
En tiedä automaatti Aeron kulutusta/kulkua, mutta numeroiden mukaan tuo ed. mainittu asia on suht. sama molemmissa vaihtoehdoissa.
Itsellä tuo 3,0t se ja n.20tkm kokemuksella kulutus kesällä n.8,5-9,5 talvella 11-12 pelkässä kaupunkiajossa. Kulku puolella ainakin 120-220 on kovin lyhyen tuntuinen aika. Aeron kanssa kun ei valitettevasti ole päässyt käytännössä kokeilemaan.
V6 moottori kehrää kyllä tasaisesti.... oli sen valmistaja mikä tahansa...
Itsellä tuo 3,0t se ja n.20tkm kokemuksella kulutus kesällä n.8,5-9,5 talvella 11-12 pelkässä kaupunkiajossa. Kulku puolella ainakin 120-220 on kovin lyhyen tuntuinen aika. Aeron kanssa kun ei valitettevasti ole päässyt käytännössä kokeilemaan.
V6 moottori kehrää kyllä tasaisesti.... oli sen valmistaja mikä tahansa...
kaju kirjoitti:En tiedä automaatti Aeron kulutusta/kulkua, mutta numeroiden mukaan tuo ed. mainittu asia on suht. sama molemmissa vaihtoehdoissa.
Itsellä tuo 3,0t se ja n.20tkm kokemuksella kulutus kesällä n.8,5-9,5 talvella 11-12 pelkässä kaupunkiajossa. Kulku puolella ainakin 120-220 on kovin lyhyen tuntuinen aika. Aeron kanssa kun ei valitettevasti ole päässyt käytännössä kokeilemaan.
V6 moottori kehrää kyllä tasaisesti.... oli sen valmistaja mikä tahansa...
Tänään ajettu automaatti AEROLLA -05 176km. SID:n mukaan keskikulutus 6,7l/100. Ajo pintakaasulla täysin nopeusrajoitusten mukaisesti.
Oma ennätys edellinen oli 6,9l/100 samalta reitiltä.
Jos ei erityisesti pidä moottoreiden korjailuista niin tuo 3.0t on varmaankin dieselien ohella järkevin vaihtoehto
Viimeksi muokannut ng900aero, To Helmi 23, 2006 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
En tiedä kulkupuolesta, mutta ei Griffin ihan laiska peli ole (ei tietenkään Aerolle pärjää). "Tasoihin" mentiin manuaali Volvo S40 T4:n kanssa.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
ng900aero kirjoitti:Jos ei erityisesti pidä moottoreiden korjailuista niin tuo 3.0t on varmaankin dieselien ohella järkevin vaihtoehto
Noo. Ei vain taida olla noita koneita täällä niin paljoa, että olis ehtinyt kertyä laajemmalti "kokemuksia" Mutu peittää paljon faktaa sillä ongelmathan ne yleensä tulee esiin.
Eiköhän se Saabin valurautainen ole mainio kone kunhan hoksaa vaihtaa öljyjä ja huolehtii tasapainottomuudesta. Kuinka moni motti kestää yhtä paljon kilsoja ja virittämistä? Unohdetaan ne skylinet etc.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84