kytkin

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

kytkin

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

Mikähän voisi olla vialla kun tonnrin kytkinpoljin laskeutuu alas auton seisoessa. Liike on kuitenkin hidas, eikä silmin nähtävä. 8 tunnin työpäivän aikana poljin on kuitenkin laskeutunut melkein niin pohjaan kuin se voi. Pumppaamalla poljinta vähän aikaa se alkaa pelata taas normaaliin malliin.
Nestettä ei säiliöstä katoa ja pääsylinterin jousi on ehjä.
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

Eli ainakin tiivisteet vaihdettava, ehkä koko sylkky?
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
pajunen3
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 20:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pajunen3 »

Kiitos :)
Saab 9000 CD T16 1990
Saab 9-5 Griffin 1999
jouscar
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Elo 09, 2008 08:39
Paikkakunta: jns

Re: kytkinpolkimen ongelmat

Viesti Kirjoittaja jouscar »

Alkoi tehdä seuraavaa. Polkimessa tyhjää alussa aika runsaasti. Irrottaa vasta aivan pohjassa. Kun pumppaa muutaman kerran niin alkaa irrottaa vähän ylempänä. Ilmasin jarrunesteen ilmauslaitteella työsylinterin ilmausruuvista. Oire helpottui muutamaksi päiväksi kunnes palasi takaisin. Auto kun seisoo yön yli niin meinaa olla ettei saa pykälää päälle. Pumppaus auttaa. Onko oire yleensä pää- vai työsylinterissä?
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Vastaa Viestiin