Enkyllä yhtään muista. Jossei foorumin kätköistä löydy. Ei muistaakseni ollut niin paha hinta kuin odotin. Olisko ollut vajaa parisataa?Saabisti-76 kirjoitti:Paljonko muuten ton kutosen sytkäkasetti maksoi? Itse ei ole vielä tarvinnut vaihtaa kumpaakaan, mutta varmasti sekin päivä koittaa.JL79 kirjoitti:Toivottavasti olisi pelkkä sytkäkasetti. Toiselle puolelle sen reilu vuosi sitten vaihdoin.
Griffin puutui yhtäkkiä
Re: Griffin puutui yhtäkkiä
9-3ss 1.8t -07
Re: Griffin puutui yhtäkkiä
Viimeksi kun sytkäkasetti hajosi ei tuntunut kuin pientä nykimistä ja pätkimistä kun kaasutti, vaikka kuulemma yksi pytty oli käytännössä kokonaan pois pelistä? Voikohan olla edes mahdollista.
Nyt tuntuu ettei auto jaksa mennä minnekkään. Kaipa nuo voi erilailla hajoilla. Jos nyt edes on sytkäkasetti.
Nyt tuntuu ettei auto jaksa mennä minnekkään. Kaipa nuo voi erilailla hajoilla. Jos nyt edes on sytkäkasetti.
9-3ss 1.8t -07
Re: Griffin puutui yhtäkkiä
Väliaikatietona, tämä Griffin kävi tänään vahingon jälkeen ensimmäistä kertaa.. Oon tuota laitellu mallilla kun kerkeen niin teen aina vähän .... Eli kaikki imuventtiilithän siitä oli sit osunu mäntiin, ei mäntävaurioita eikä kansivaurioita ainoostaan 12 venttiiliä vääränä.. + kaikki tarvittavat tilpehöörit. Kaikkiaan kustannuksina tuo tulee uuden jakopään yläkerran tiivistesarjan ja kaikkien tarpeelliseten tahnojen ja muiden kanssa maksamaan siis piirun verran alle 1500 koko homma...
Jerkka #3518
-99 9-5 Griffin
-99 9-5 Griffin
Re: Griffin puutui yhtäkkiä
Minäkin voin päivityksen antaa. Eli sytkäkasetti kyrvähti. Todella pahasti kylläkkin kun oli käynti niin huonoa ja bensiini haisi. Nyt on Ruotsinmaalle laitettu tilaus ja muutama päivä menee. Ja hinta on 290€. Muistelisin kyllä että edellinen olisi ollut edullisempi...
9-3ss 1.8t -07
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Griffin puutui yhtäkkiä
Olitpa viksu kun keksit tutkailla öljyvuodon mahdollisuutta kasettirikon syyksiMimmi kirjoitti:B308:iin juuri 1 kasetin vaihtaneena (Kasetti löytyi MetroAuto Viikistä hyllystä) huomasin selkeästi öljyvuodon tulpanjuureen aiheuttaneen tulpan oikosulun (selvät läpilyöntijäljet tulpan eristeen juuressa) ja sitä kautta kasetinkin hajoamisen.
Kannattaa siis kurkkia venttiilikoppien kumisia tiivisteitä, kun ne eivät paljoa maksa.
Veikkaisin, että kyseessä oli etummainen kansi, jonka venakoppa vuoti (ja missä palanut DI-kasetti oli)?
Kannattaa todellakin seurata noita venakopan tiivareita, ja tiivistettä vaihtaessaan ottaa samaan rähinään myös ne venakopan kiinnitysruuvien O-renkaat, eivät maksa paljon mitään (2009 loppuvuodesta 0,2€/kpl Mäkelän Autosta ja yhden venakopan tiivari jotain 25€).
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84