Kuin poikkeustapauksissa. Kertovat turkulaiset autoliikkeet. Tylyä
Tosin en olisi vaihtamassakaan, mutta kuitenkin...
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Minulle tarjottiin yli kymppitonni nolla kolmosesta vaihdossa uuteen rapeaan ranskalaiseen
(saab merkki liikkeessä )
EX: OG 900 GL, OG 900 GLE, OG 900 GLI, 9000 CS, og 9-5, 9-3. Ajossa ng 9-5, 2010 ja 9-3 2010
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003
Saabia ei nyt kannata vaihtaa tai myydä. Uskon että maltti tuo Saabin takaisin
oikeaan arvostukseen. Nyt se on kauppiaiden silmissä pohjassa. Edellyttää
tietenkin että allasi on kunnossa oleva menopeli. Omani on kunnossa ja oinoat
varaosat neljän vuoden ajossa on ollut akku, sulat ja avaimen paristo. Tosin
kilometrejä on vain 147 tkm. Lippu korkealle. Ei Saabin tarina vielä lopu.
Monien muiden kyllä.
Matti Luopajärvi Vaasa(n veri ei vapise)
Nykyautoni: Saab 9-5 SE 3 l turbo autom. m.99
Entiset: 5 Opel Record, 2 Opel Omega, 5 BMW 520 - 528, 1 Saab 99 EMS autom. 1 Saab 93