Sytytyskasetti (DI-kasetti)

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
kovasuo
"Aero"
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 22:29
Paikkakunta: Espoo

Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja kovasuo »

Moi,

Onko kellään tietoo onko yhteensopivat kassut 9000:ssa ja 9-5:ssa?
Eli mulla jäi nurkkiin pyörimään auton vaihdossa 9000:sen 2.0i vm. 1997 punainen kasetti ja alle tuli 2.0t vm. 2001 farkku.
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!

SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Älä laita punaista kasettia 9-5:een. Vaatii mustan kasetin.
Punaisen voit myydä foorumilla jollekin varakasetiksi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
kovasuo
"Aero"
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 22:29
Paikkakunta: Espoo

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja kovasuo »

ok, ihmettelin vaan tätä :roll:

Motonet

Tuote
10-1210
Nimike
DI-kasetti Saab 94-
Hinta
249.90 €
Lisää ostoskoriin
9-5 Puolakasetti PUNAINEN (ei V6)

Ja, jeps musta kasetti löytyy konepellin alta, eli laitan myyntiin punaisen kassun foorumille.
Kiitoksia nopeasta vastauksesta :D
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!

SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

virhe Motonetin tiedoissa. Tarjoaa samaa koodia sekä T5 että T7 autoille. Aijai, kukahan maksaa mahdolliset vauriot ...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
kovasuo
"Aero"
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 22:29
Paikkakunta: Espoo

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja kovasuo »

:lol: Sanos muuta. Onneks en ehtinyt peräkonttiin laittaa kyseistä kasettia
pahan päivän varalle 8)
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!

SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Sabanisti
"Hirsch"
Viestit: 901
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 13:48
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja Sabanisti »

Mitä tekee jos on punanen kasetti femmassa?
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

WISsistä lainattua femman osastolta: "Jotta moottori toimisi optimaalisesti, on käytettävä oikeantyyppistä sytytyskasettia. Punaista sytytyskasettia ei saa käyttää".

Itse käytän kyllä mustaa punaisen tilalla mutta se on eri juttu.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja Poy »

kovasuo kirjoitti:Moi,

Onko kellään tietoo onko yhteensopivat kassut 9000:ssa ja 9-5:ssa?
Eli mulla jäi nurkkiin pyörimään auton vaihdossa 9000:sen 2.0i vm. 1997 punainen kasetti ja alle tuli 2.0t vm. 2001 farkku.
Mä voin vaihtaa ylimääräisen mustan kasetin siihen sun punaiseen. Tai riippuu paljonko se sun on käytetty. Mulla on jotain 20-30tkm ajettu, mutta varmaan 5v vanha.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
kovasuo
"Aero"
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 22:29
Paikkakunta: Espoo

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja kovasuo »

Poy kirjoitti:
kovasuo kirjoitti:Moi,

Onko kellään tietoo onko yhteensopivat kassut 9000:ssa ja 9-5:ssa?
Eli mulla jäi nurkkiin pyörimään auton vaihdossa 9000:sen 2.0i vm. 1997 punainen kasetti ja alle tuli 2.0t vm. 2001 farkku.
Mä voin vaihtaa ylimääräisen mustan kasetin siihen sun punaiseen. Tai riippuu paljonko se sun on käytetty. Mulla on jotain 20-30tkm ajettu, mutta varmaan 5v vanha.
Ehdin jo laittaa foorumille myyntiin
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!

SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
hannu.ekman@phnet.fi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 13:26

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja hannu.ekman@phnet.fi »

Hei. Onko sulla se punainen kasetti vielä? Hinta? Arvio ajetuista km sillä?
Terv.
Hannu Ekman
0405905864
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2645
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Köh! Tuo "kovasuon" viesti on melekein 6vuotta vanha...että tuskin on enää kasetti myynnissä. Ja mahtaako mies olla foorumilaisia enää muutenkaan kun viimeksi on kirjautunut n.vuosi sitten :(

Ei uusi kasetti esim. Mekonomenilta sitten innosta?
kovasuo
"Aero"
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 22:29
Paikkakunta: Espoo

Re: Sytytyskasetti (DI-kasetti)

Viesti Kirjoittaja kovasuo »

Kas, tosiaan en ole käynyt täällä vuoteen. Kuulolla ollaan vielä, mutta uutta Saabia ei ole löytynyt ja omistan nykyään MB:n...
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!

SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Vastaa Viestiin