Jos bypassin venttiili on numerolla 55354158, niin siinä on pienempi lähtö kuin hukkaportin venttiilissä, minkä osanumero on 12787706. Muuta eroa noissa ei taida olla.petrisa kirjoitti:Nuo hukkaportin ja bypassin magneettiventtiilit ovat 1.8t ja 2.0t malleissa eri numerolla. Päällisin puolin samanlaisia ja fyysisesti voi vaihtaa ristiin, mutta jokin ero niissä mahtaa olla.
B207 ei nostanut ahtoja
Re: B207 ei nostanut ahtoja
Re: B207 ei nostanut ahtoja
Täältä löytyy 1 kpl 2.0t -03 mallisessa ollut ehjä magneettiventtiili.
Laitetaan hinnaksi vaikkapa 10 e postikuluineen. Takuita ei tosin ole toimivuudesta sen paremman eli Maptunin kanssa koska oli kura-BSR:n raiskattavana 35 tkm mutta muutosta (uusi vastaava asennettuna) ei huomannut mitenkään joten eiköhän se elossa ole.
Tulipahan ennakoitua mahdollinen vikaantumiskohta uusimalla toimiva osa "varmuuden vuoksi"![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Laitetaan hinnaksi vaikkapa 10 e postikuluineen. Takuita ei tosin ole toimivuudesta sen paremman eli Maptunin kanssa koska oli kura-BSR:n raiskattavana 35 tkm mutta muutosta (uusi vastaava asennettuna) ei huomannut mitenkään joten eiköhän se elossa ole.
Tulipahan ennakoitua mahdollinen vikaantumiskohta uusimalla toimiva osa "varmuuden vuoksi"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Re: B207 ei nostanut ahtoja
Noniin, vika löytyi huollossa PCS:llä. Eli Bypassin kalvo on vaihtokunnossa. Nyt vain odotellaan uutta kalvoa.. on kuulemma loppu niin speedpartsilta kuin saabilta.. Ja se saabin kalvo, tai osakokonaisuus jossa kalvo tulee mukana(saabilta ei saa siis pelkkää kalvoa..) maksaa tosiaan 345euroa. Speedpartsin kalvoa jäin odottamaan kun siinä saa pelkän kalvon.
Voiko autolla ajaa normaalisti, jos ajaa rauhallisesti? Mitään fuelcutteja, CE valoa tmv. ei ole ilmennyt. Täysin normaalisti toimii, lukuunottamatta kohonnutta polttoaineen kulutusta ja tästä syystä selvästi tummentunutta pakoputkenpäätä, eli rikkaalla tuntuisi käyvän.
Voiko autolla ajaa normaalisti, jos ajaa rauhallisesti? Mitään fuelcutteja, CE valoa tmv. ei ole ilmennyt. Täysin normaalisti toimii, lukuunottamatta kohonnutta polttoaineen kulutusta ja tästä syystä selvästi tummentunutta pakoputkenpäätä, eli rikkaalla tuntuisi käyvän.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89