Siinä tapauksessa on paras tehdä kalibrointi:A.L. kirjoitti:En, vaan pelkän hammastanko paketin. Eli rattiakseli irroitetaan ensimmäisestä nivelestä tangosta katsoen.core2 kirjoitti:A.L.
Siis oletko vaihtamassa ohjaus eli rattitankoa se on aina kalibroitava vaihdon jälkeen, kulma-anturi sijaitsee ohjainvaihteenkotelossa, yleensä kaikkien ohjainlaitteiden muutoksien yhteydessä on tehtävä kalibrointi. Ohjauskulma-anturin voit kyllä vaihtaa ilman muita toimenpiteitä.
Toimenpide:
Aseta pyörät ja ratti suoraan eteenpäin, huom! ennen kalibrointia on pyörien säädöt oltava oikein.
1) Kytke Tech
2) valitse ohjaus kulma-anturin kalibrointi ja seuraa tech'in ohjeita
3) Lue ja nollaa mahdolliset vikakoodit
4) Koeaja auto
5) tarkista ettei mitään vikakoodeja ole tullut jos niitä on katso koodin vian määritystä toimenpiteitä varten
6) Kytke pois Tech
7) Valmis