SS kirjoitti:Audisonit asennettu ja pikaisesti testattu. Fiilikset on kaksijakoiset, matalimpia taajuuksia noista ei tule yhtä paljon ulos kuin alkuperäisistä, mutta jotenkin toisto tuntuu tarkemmalta... ehkä. Alkuperäisten sointi on kyllä selvästi "muhkeampi", jos nyt tuollaista termiä voi käyttää. Tarttee nyt hetki testata noita erilaisilla äänilähteillä ja musiikilla... hieman kyllä odotin enemmän.
Ovien vaimennuksessa olisi edelleen parannettavaa, lisäsin kaiuttimien taakse toisen kerroksen SPLEN:iä, muttei tuolla havaittavaa vaikutusta ollut. Jotkut taajuudet kumisee hieman ikävästi volyymiä lisätessä.
SS:n kanssa hankittiin samaan aikaan nämä Audisonin kajarit, mutta minä laiskana sain ne asennettua vasta viikko sitten paikalleen (asiaan vaikutti juuri lainaamani kommentti ja siitä saatu mielikuva että jaa ei ne vissiin ollu ees hyvät..). Samalla paransin ovien vaimennusta lisäämällä reilusti lisää Biplastia ovipahvien taakse. Hyvä että sai enää pahvit takaisin paikalleen. Samalla korjasin vänkärin puoleisen ikkunannostinnapin lisäämällä prikat väliin. Kaikki räminät onneksi loppuivat siihen.
Yhtä muhkeaa soundia ei tosiaan enää tule, mutta en välttämättä väittäisi etteikö Audisonit toistaisi yhtä alas. Mun korvaan toisto on paljon tarkempi ja selkeämpi. Nopeasti kuunneltuna tuntuu joo että nyt puuttuu vähän bassoa, mutta kun antaa korvan hetken kuunnella niin äänimaailma on paljon miellyttävämpi enkä usko että matalia taajuuksia puuttuu verratten vakioon. Juuri se kumina vähentyi huomattavasti, mitä vakiokajareissa oli jonkin verran ja joka on helppo tulkita tyylillä "nyt on reilusti bassoa". Itse olen tyytyväinen vaihtoon, musa kuulostaa paljon ehjemmältä nyt. Edelleen täytyy tosiaan todeta, että ne vakiokajarit on muuten oikeasti helvetin hyvät. Olen melko varma, että kunnollinen ovien äänieristäminen on tehnyt äänimaailmalle paljon enemmän kuin pelkkä kajarien vaihto. Nyt Audisoneihin vaihdon jälkeen soundi on vain enemmän "hifiä" ja luonnollisempaa.