Katselin tuossa netistä Hirsch:in Steg 1 Sport Sedaniin. Tulis maksamaan n. 1300 euroa. Millaiset erot noissa eri lastujen toimittajissa ja toiminnoissa oikein on? (Maptun ja muut)
Ongelmana minulla olisi ainakin se, että ohjelmoimalla lastu uudelleen pitää varoa, ettei esim. huollossa tapahdu päivityksien yhteydessä iso haaveri, eli lastu palautuu takaisin entisiin arvoihin.
Jos käytän Saabin huoltoa, jossa he asentavat Hirschin ohjelmat, ovat he (ilmeisesti) vastuussa, että ostettu ohjelma säilyy.
Simonsin tuplat
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ajan saatossa opittua joka voi kuulostaa vähän oudolta mutta näin se vain on.
Jos auto on matalapaineturbo saadaan lastuttamalla siitä mukavasti tehoa koska ahdinta käytetään ylärekisterille eli enemmän ahtoja-> lisää tehoja
Jos auto on korkeapainen turbo niin lastulla saatu hyöty on vain ahtimen alarekisterissä eli parempi alavääntö. Siellä ahtimen yläpäässä missä ahtaa jo täysillä ei saada enään mitään hyötyä, päinvastoin sillä ahdin alkaa jo kuumeta ja menettää tehoja. Jos ette usko menkää testaamaan lastutettu vs vakio korkeapaineturbo. Paperilla saadaan lastutettu auto näyttämään kovalta menijältä mutta todellisuus paljastuu vasta tienpäällä. Korkeapainenturboon saadaan todellista tehonlisäystä vaihtamalla rautaa (ahdinta, suuttimia, IC...)
Hirsch lastu tuo lisää vääntöä tasaisesti koko vääntöalueelle ja pieksee tienpäällä muut lastuvalmistajat.
Jos auto on matalapaineturbo saadaan lastuttamalla siitä mukavasti tehoa koska ahdinta käytetään ylärekisterille eli enemmän ahtoja-> lisää tehoja
Jos auto on korkeapainen turbo niin lastulla saatu hyöty on vain ahtimen alarekisterissä eli parempi alavääntö. Siellä ahtimen yläpäässä missä ahtaa jo täysillä ei saada enään mitään hyötyä, päinvastoin sillä ahdin alkaa jo kuumeta ja menettää tehoja. Jos ette usko menkää testaamaan lastutettu vs vakio korkeapaineturbo. Paperilla saadaan lastutettu auto näyttämään kovalta menijältä mutta todellisuus paljastuu vasta tienpäällä. Korkeapainenturboon saadaan todellista tehonlisäystä vaihtamalla rautaa (ahdinta, suuttimia, IC...)
Hirsch lastu tuo lisää vääntöä tasaisesti koko vääntöalueelle ja pieksee tienpäällä muut lastuvalmistajat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Näkyvä virittäminen
Tarkoitan tällä juuri noita putkistoja ja konehuoneen muutoksia, on ainakin minulle hieman vaikeampi työmaa. Ei ole itsellä tietoa ja ennenkaikkea taitoa tehdä noita muutoksia, vaan kaikki pitää tehdä liikkeessä. Toinen juttu on sitten parin vuoden päästä häämöttävä katsastus. Jos autoa ei ole muuteltu ulospäin paljoa, niiin se ei kiinnitä huomiotakaan...tai jotain sellaista...
Kuten avauksen autosta näkyy, niin hienoja pelejä saa, kun viitsii ottaa selvää ja uskaltaa kokeilla.
Kuten avauksen autosta näkyy, niin hienoja pelejä saa, kun viitsii ottaa selvää ja uskaltaa kokeilla.
Tuplat
Näkyy löytyvän samanlainen satsi myös BSR:ltä...
http://www.bsrab.se/products/n354/a256/
http://www.bsrab.se/products/n354/a256/
Tuo on kyllä ihan totta nyttemmin kun on enemmän ajanut BSR:n setin kanssa. Kyllähän tuo auto paremmin (lue: helpommin) kulkee laittomille nopeuksille, mutta taitaa johtua juuri katvealueessa olleen alaväännön paikkauksesta, ylhäällä meno on vähintäänkin samanlaista kuin ennen.potkuhousu kirjoitti:Ajan saatossa opittua joka voi kuulostaa vähän oudolta mutta näin se vain on.
Jos auto on matalapaineturbo saadaan lastuttamalla siitä mukavasti tehoa koska ahdinta käytetään ylärekisterille eli enemmän ahtoja-> lisää tehoja
Jos auto on korkeapainen turbo niin lastulla saatu hyöty on vain ahtimen alarekisterissä eli parempi alavääntö. Siellä ahtimen yläpäässä missä ahtaa jo täysillä ei saada enään mitään hyötyä, päinvastoin sillä ahdin alkaa jo kuumeta ja menettää tehoja. Jos ette usko menkää testaamaan lastutettu vs vakio korkeapaineturbo. Paperilla saadaan lastutettu auto näyttämään kovalta menijältä mutta todellisuus paljastuu vasta tienpäällä. Korkeapainenturboon saadaan todellista tehonlisäystä vaihtamalla rautaa (ahdinta, suuttimia, IC...)
Tuo alaväännön lisäys on just sitä "perstuntumaa".