Mattojen kiinnikkeet

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja Bob »

Onko teillä matkustajan puoleisessa lattiamatossa kiinnitysnastat eli samanlaiset kuin mitkä estää maton liukumisen kuskin puolella?

Ellei ole, niin onko joku laittanut sellaiset jälkeenpäin?

Itse olen ostanut jo nuo maton kiinnitysnastat jo vähän aikaa sitten, mutta kun ne toiset puolet pitäisi saada sinne maton alle - eli jos joku on näitä laitellut, niin mielellään infoa ottaisin vastaan - pitikö purkaa paljon, jotta tuon maton sai riittävästi koholle lattiasta?
Holahog
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 14:27
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Holahog »

Moro, Olen seuraillut foorumia jo jonkun aikaa ja nyt tuntui siltä että on aika hypätä kaapista ulos :wink: Saabistina olen aloittelija, n. kuukausi sitten tuli pihaan MY05 9-3 SS Linear, nyt vähän yli 2 kkm mittarissa. Aiempaa kokemusta oli vain vajaan vuoden verran 80-luvun loppupuolella hyvin vanhasta 96:sta.

Itse asiaan: ainakin taas MY05:n loppupuolen autoissa repsikan matotkin pysyvät kiinnitysnastoilla eli ovat valmiina tehtaalta tullessa.
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Bob kirjoitti:Onko teillä matkustajan puoleisessa lattiamatossa kiinnitysnastat eli samanlaiset kuin mitkä estää maton liukumisen kuskin puolella?

Ellei ole, niin onko joku laittanut sellaiset jälkeenpäin?

Itse olen ostanut jo nuo maton kiinnitysnastat jo vähän aikaa sitten, mutta kun ne toiset puolet pitäisi saada sinne maton alle - eli jos joku on näitä laitellut, niin mielellään infoa ottaisin vastaan - pitikö purkaa paljon, jotta tuon maton sai riittävästi koholle lattiasta?
2003-2004 malleissa noita kiinnitysnastoja ei ole apukuskin puolella. Saab säästää joka kohdassa.

SSAero
mikkoma
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja mikkoma »

Bob kirjoitti:Onko teillä matkustajan puoleisessa lattiamatossa kiinnitysnastat eli samanlaiset kuin mitkä estää maton liukumisen kuskin puolella?

Ellei ole, niin onko joku laittanut sellaiset jälkeenpäin?

Itse olen ostanut jo nuo maton kiinnitysnastat jo vähän aikaa sitten, mutta kun ne toiset puolet pitäisi saada sinne maton alle - eli jos joku on näitä laitellut, niin mielellään infoa ottaisin vastaan - pitikö purkaa paljon, jotta tuon maton sai riittävästi koholle lattiasta?
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja SSAero »

mikkoma kirjoitti:
Bob kirjoitti:Onko teillä matkustajan puoleisessa lattiamatossa kiinnitysnastat eli samanlaiset kuin mitkä estää maton liukumisen kuskin puolella?

Ellei ole, niin onko joku laittanut sellaiset jälkeenpäin?

Itse olen ostanut jo nuo maton kiinnitysnastat jo vähän aikaa sitten, mutta kun ne toiset puolet pitäisi saada sinne maton alle - eli jos joku on näitä laitellut, niin mielellään infoa ottaisin vastaan - pitikö purkaa paljon, jotta tuon maton sai riittävästi koholle lattiasta?
SaabCentralissa joku muistaakseni oli tehnyt vastaavaa, mutten nyt löytäny itse threadia. Taisi olla velkrolla tms. kiinnitys = ei maton alle.

SSAero
Vector
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 08:10

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja Vector »

SSAero kirjoitti:2003-2004 malleissa noita kiinnitysnastoja ei ole apukuskin puolella. Saab säästää joka kohdassa.

SSAero
Jaa, kyllä mun 2003 Vectorissa on ainakin nastat molemmilla puolilla ihan vakiona...
mikkoma
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:03
Paikkakunta: Vaasa

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja mikkoma »

Vector kirjoitti:
SSAero kirjoitti:2003-2004 malleissa noita kiinnitysnastoja ei ole apukuskin puolella. Saab säästää joka kohdassa.

SSAero
Jaa, kyllä mun 2003 Vectorissa on ainakin nastat molemmilla puolilla ihan vakiona...
Sama juttu Aero vm.03
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Sama juttu Linear Business vm. 2005:ssa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Re: Mattojen kiinnikkeet

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Vector kirjoitti:
SSAero kirjoitti:2003-2004 malleissa noita kiinnitysnastoja ei ole apukuskin puolella. Saab säästää joka kohdassa.

SSAero
Jaa, kyllä mun 2003 Vectorissa on ainakin nastat molemmilla puolilla ihan vakiona...
Sori. Saab taisikin aloittaa "säästökuurin" 2004, eli itselläni ei ole 2004 Aerossa apurin mattokiinnikkeitä.

SSAero
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Kiitoksia tiedoista, kyselin hieman asiasta vielä tuolta myynnin puoleltakin ja sain vastauksena, että ko. kiinnikkeet ovat myös matkustajan puolella, jos ko. auto on tilattu tekstiilimattosarjalla - muutoin kiinnikkeet ovat vain kuskin puolella.
Viimeksi muokannut Bob, Su Elo 21, 2005 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Bob kirjoitti:Kiitoksia tiedoista, kyselin hieman asiasta vielä tuolta mynnin puoleltakin ja sain vastauksena, että ko. kiinnikkeet ovat myös matkustajan puolella, jos ko. auto on tilattu tekstiilimattosarjalla - muutoin kiinnikkeet ovat vain kuskin puolella.
Itse tilasin kangasmattosarjan, kun ostin 2004 Aeron = ei kiinnikkeitä apukuskin puolella ja autossa oli toimitettaessa kumimatot lattialla ja kangasmatot takakontissa kasassa.

SSAero
mikkoma
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:03
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja mikkoma »

vm.03 Aerossa oli kangasmattosarjavakiona, tosin autoon oli laitettu
kumimatot ja kangasmatot tavatilaan, mutta kiinnikkeet oli molemmin puolin.

terv.mikkoma Saab 9-3SS Aero
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

mikkoma kirjoitti:vm.03 Aerossa oli kangasmattosarjavakiona, tosin autoon oli laitettu
kumimatot ja kangasmatot tavatilaan, mutta kiinnikkeet oli molemmin puolin.

terv.mikkoma Saab 9-3SS Aero
-03 Linear Business, kumimatot ja kiinnikkeet molemmilla puolilla.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Vastaa Viestiin