USA:ssa ja Kanadassa pakollista

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

USA:ssa ja Kanadassa pakollista

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Mielenkiintoista, että tälläinen täytyy olla kaikissa USA:n ja Kanadan autoissa, josko löydät itsesi takakontista "vahingossa":

http://www.mrandmrs-g.net/SGFOG/item-e08.htm

Jännä kapistus. Pitäiskö tilata, josko tarvitsisi Suomessa? :lol: :lol:

SSAero
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

On se jännä, että nuo Jenkit tulevat ajatelleeksi kaikkia sellaisia asioita, jotka ei välttämättä juolahtaisi meidän Eurooppalaisten mieleen. :D :D ´

"Varo hei nyt sitä käsinojaa, se saattaa liukua 2 cm taaksepäin!!" Ajatella!! 8O

Eipä ole koskaan kyllä tullut sellaista tilannetta eteen, että käsinoja olisi liukunut taakse/eteenpäin, tuskimpa siinä kukaan röhnöttää niin antaumuksella.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Aerochick kirjoitti:On se jännä, että nuo Jenkit tulevat ajatelleeksi kaikkia sellaisia asioita, jotka ei välttämättä juolahtaisi meidän Eurooppalaisten mieleen. :D :D ´

"Varo hei nyt sitä käsinojaa, se saattaa liukua 2 cm taaksepäin!!" Ajatella!! 8O

Eipä ole koskaan kyllä tullut sellaista tilannetta eteen, että käsinoja olisi liukunut taakse/eteenpäin, tuskimpa siinä kukaan röhnöttää niin antaumuksella.
Oisko alkuperäisessä tarkoitettu tätä:

http://sky.prohosting.com/~pr1v8/mrandm ... em-e16.htm

ja onnistuttu vaan postaamaan väärä linkki? :)
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Joo, luin jonkun jenkkiarvostelun 9-5:stä. Siinä oltiin kärkkäitä valittamaan liukuvasta käsinojasta, cruisen sijoitusta kepin nokkaan missä se aihettuu vilkuttelua vahingossa ja avaimen sijoitusta keskikonsoliin, koska kaukohjaimen patukka menee käsijarrukahvan alle 8O Paljon muuta ei sitten löytynytkään....

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Tuo takakontin aukaisin (vai miten se nyt fiksusti muotoillaan...) olisi ollut ihan kätevä viikko sitten tapahtuneessa onnettomuudessa Jenkeissä, kun ne kolme pikkupoikaa tukehtuivat maasturin takakonttiin. :(

Että ei mikään turha kapistus, järjellä ajateltuna.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Aerochick kirjoitti:Tuo takakontin aukaisin (vai miten se nyt fiksusti muotoillaan...) olisi ollut ihan kätevä viikko sitten tapahtuneessa onnettomuudessa Jenkeissä, kun ne kolme pikkupoikaa tukehtuivat maasturin takakonttiin. :(

Että ei mikään turha kapistus, järjellä ajateltuna.
Aika tiivis kontti, kun ei ilma kulje ollenkaan :o Meinaan vaan kun yleensähän tuppaa autot olemaan melkoisia tuulenpesiä.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Vastaa Viestiin