Mielipiteitä kiitos!!!
Mielipiteitä kiitos!!!
Olen aikeissa poistaa omasta autostani peräluukussa olevat 93 & 1.8t merkit, koska mielestäni peräpäästä tulis tyylikkäämpi ilman niitä.
Vaikuttaako ajatus aivan älyvapaalta, vai mitä mieltä te ootta
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
-
- "Hölösuu"
Re: Mielipiteitä kiitos!!!
Ihan jees idea. Mulla on tällä hetkellä autossa vielä tuo 9³ -merkki, mutta muita merkkejä tuon 1.8i -mallin perässä ei sitten olekaan. Itse pidin tuon 9³ -merkin ihan sen takia, että perässä olijat tietää, millä autolla (ja millä automallilla) ollaan liikenteessäSaabanan kirjoitti:Olen aikeissa poistaa omasta autostani peräluukussa olevat 93 & 1.8t merkit, koska mielestäni peräpäästä tulis tyylikkäämpi ilman niitä.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hyvä ajatus! Itse olen myös tehnyt niin.
Viimeksi muokannut Bob, Su Loka 22, 2006 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
koska pirun autot on nykyään kaikki saman näkösiä, heti kun yhdellä autolla on ovaalit lamput niin viimeistään seuraavana vuonna ne on 10 automerkillä.Turbo Sensonic kirjoitti:Itse pidin tuon 9³ -merkin ihan sen takia, että perässä olijat tietää, millä autolla (ja millä automallilla) ollaan liikenteessä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
Juuri niinpotkuhousu kirjoitti: koska pirun autot on nykyään kaikki saman näkösiä, heti kun yhdellä autolla on ovaalit lamput niin viimeistään seuraavana vuonna ne on 10 automerkillä.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Ja jos alkaa tavaraluukunkannen virheellinen kuutiotilavuusmerkintä (eli 1.8t) nyppimään kovin paljon niin Saabin liikkeeltä löytyy apu: oikea - koneentilavuuden mukainen mallimerkintä (2.0t) maksaa n. 18€.
Uusi mallimerkintä tulee sellaisessa muovisessa "jigissä" joka passaa merkinnän automaattisesti oikeaan paikkaan/asentoon. Oma näkemykseni on, että jos on moottorinkokoon viittaava merkintä (näin kaikki ulkopuoliset asian ainakin ymmärtävät ko. merkinnän Saabeissa) niin sen pitää olla oikea - olkoonkin sitten hepoja 150-175-195Hirsch-204Bsr...
Uusi mallimerkintä tulee sellaisessa muovisessa "jigissä" joka passaa merkinnän automaattisesti oikeaan paikkaan/asentoon. Oma näkemykseni on, että jos on moottorinkokoon viittaava merkintä (näin kaikki ulkopuoliset asian ainakin ymmärtävät ko. merkinnän Saabeissa) niin sen pitää olla oikea - olkoonkin sitten hepoja 150-175-195Hirsch-204Bsr...
Noniin! Nyt 93 & 1.8t merkki sai peräluukusta lähtöpassit, hiusföönillä lämmitin tarroja ensin ja sitten varovasti vetämällä tarrat pois eikä jäänyt mitään jälkiä. Poistin lisäksi autoliikkeen liimaaman mainostarran jonka olivat peräpäähän liimanneet (se vasta ruma olikin).
Olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Kiitoksia teille kommenteista/mielipiteistä
Olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Kiitoksia teille kommenteista/mielipiteistä
Voi Saabanan !!