9-3 1.8t sc -07 piristys

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Jos audissa on lähtö teho 200hv ja se nostetaan 248hv. Niin oko se sama kun saabissa lähtöteho 150hv joka nousee 220hv:n :?: :?: :?:

Ei minustakaan vertailu kelpoisia asioita :?
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
KAPU2
"Hölösuu"
Viestit: 1338
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 09:35
Paikkakunta: PKS

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja KAPU2 »

Elkää nyt herneitä vetäkö, itsekin ajan saabilla. Tarkoitukseni oli kommentoida, että siinä 2.0T merkinnällä varustetussa audissakin saattaa se lastu olla, ettei tarvii ihmetellä jos ei saapilla näytelläkään perävaloja :mrgreen:
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Ei tod vedetä palkokasvin sisustaa nenään :D
Vertailun vaan pitää olla tasapuolista :D

Ei se bsr saabista ohjusta tee, mutta kyllä kolmosella ohitse pääsee ihan kohtuullisesti :D

KAPU2 kirjoitti:Elkää nyt herneitä vetäkö, itsekin ajan saabilla. Tarkoitukseni oli kommentoida, että siinä 2.0T merkinnällä varustetussa audissakin saattaa se lastu olla, ettei tarvii ihmetellä jos ei saapilla näytelläkään perävaloja :mrgreen:
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja Marko A »

jää katsomaan jopa pikkudieselin perävaloja, ainakin 1-tiellä monesti kokeiltuna.
Joo. Kaikki eivät osallistu kyseiseen kilpailuun...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
moose
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 21:23

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja moose »

Marko A kirjoitti:Joo. Kaikki eivät osallistu kyseiseen kilpailuun...
Second that.
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Marko A kirjoitti:
jää katsomaan jopa pikkudieselin perävaloja, ainakin 1-tiellä monesti kokeiltuna.
Joo. Kaikki eivät osallistu kyseiseen kilpailuun...
Siis mitä??????? Nyt kyllä harmittaa... 8O 8) :D

Mites muuten uusi kärry pelittää?
Minä odottelen vieläkin sen Aeron tuloa sieltä Hirschin pajalta, niin pääsen kokeileen, laitetaanko se lastu omaankin sitten.
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Saabel kirjoitti:
Marko A kirjoitti:
jää katsomaan jopa pikkudieselin perävaloja, ainakin 1-tiellä monesti kokeiltuna.
Joo. Kaikki eivät osallistu kyseiseen kilpailuun...
Siis mitä??????? Nyt kyllä harmittaa... 8O 8) :D

Mites muuten uusi kärry pelittää?
Minä odottelen vieläkin sen Aeron tuloa sieltä Hirschin pajalta, niin pääsen kokeileen, laitetaanko se lastu omaankin sitten.
Hyvin. Tuli oikeat S*ba** kelitkin tännepäin, joten autosta on ollut heti paljon iloa monta kiloa. Menee eikä meinaa, vaikka ois vähän pehmeämpääkin alla. Elikkä ei moittimista. Vielä..
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
saab93f
"Aero"
Viestit: 448
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 11:49
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja saab93f »

Marko A kirjoitti:
Tuli oikeat S*ba** kelitkin tännepäin, joten autosta on ollut heti paljon iloa monta kiloa. Menee eikä meinaa, vaikka ois vähän pehmeämpääkin alla. Elikkä ei moittimista. Vielä..
Pääsi viikonloppuna toteamaan kuinka hienosti Saabin alusta ja ESP toimivat. Täällä on varsin talviset olosuhteet ja tuntui sille, että hauskuus vaan lisääntyi. Blizzak Nordicit tuntuvat pelaavan myös nätisti. Hyvä talvi ja hyvä :saab:
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
juha82
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 01, 2008 02:12

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja juha82 »

:saab:
Ristom kirjoitti:Ei muuta Juha kun onnittelut..

BSR:ää tai Hirschiä vaan ja unohtuu äkkiä puheet tehokkaammasta.
Kerro lisää vielä kiesistä, vuosimallia, varustetasoa, manuaali/automaatti?

Kiitos! Joo toi bsr:ä tuntuis hyvältä vaihtoehdolta.Ainakin teho/hinta suhteen.
Mitenhän sit kestää kone,laatikko,yms... Kokemuksia?
Elikkä auto on -07 sportcombi 1.8t linear pilot,manuaali laatikolla, sit jotain pientä eli alustasarjaa laitettu, kesäx 18 makin valssit 235/40 gummeilla.
TTiD
"Aero"
Viestit: 380
Liittynyt: Ke Syys 26, 2007 21:26

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja TTiD »

En ole vielä kuullut, että jollakin olisi auto hajonnut BSR:n boksilla.
Turbo²
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

TTiD kirjoitti:En ole vielä kuullut, että jollakin olisi auto hajonnut BSR:n boksilla.
Lienee itsestään selvyys, että jos esim. kireempää softaa laittaa, niin myös vähintään käyttää autonsa jossakin luotettavassa paikassa penkitettävänä.
Kaikki autot on kuitenkin yksilöitä.
Tietääpähän ainakin suurinpiirtein missä päin seokset ja ahtopaineet on, ja ropiseeko miten pahasti.
ptpjok
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 17:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja ptpjok »

Mulla on ollut pian 3 vuotta BSR:n stage 1. Lisäksi nyt puoli vuotta vapaavirtaus suodatin, joka ääntelee tosi kivasti kiihdytyksissä. Olen asentanut myös ahtopainemittarin, jos ei muuta niin siitä voi aina tarkkailla, että systeemit on
kunnossa, eli että paineet nousee tonne 1.1...1.2 bar. Voin vain suositella bee äs
ärrää! :wink:
93SS_1.8t_BSRstage1<-900i2.3_Talladega<-900i16<-900<-xxx<-96V4<-xxx
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

ptpjok kirjoitti:Mulla on ollut pian 3 vuotta BSR:n stage 1. Lisäksi nyt puoli vuotta vapaavirtaus suodatin, joka ääntelee tosi kivasti kiihdytyksissä. Olen asentanut myös ahtopainemittarin, jos ei muuta niin siitä voi aina tarkkailla, että systeemit on
kunnossa, eli että paineet nousee tonne 1.1...1.2 bar. Voin vain suositella bee äs
ärrää! :wink:
Onhan sulla elektro-cleaneriä tms. jemmassa ja hyvä olla ihan vaikka uusi ilmamassamittarikin.
Signum 2.0T
"Ruisku"
Viestit: 134
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja Signum 2.0T »

kyllä sieltä voimaa saa ilman softan vaihtoakin,itellä sama kone opelissa.
vakio softa,ahtoihin ei ole koskettu.+200hv/308nm

Kuva
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: 9-3 1.8t sc -07 piristys

Viesti Kirjoittaja Bob »

Signum 2.0T kirjoitti:kyllä sieltä voimaa saa ilman softan vaihtoakin,itellä sama kone opelissa.
vakio softa,ahtoihin ei ole koskettu.+200hv/308nm

Kuva
Mistäs se lisäteho on sitten tullut - verrattuna Signumille tehtaan lupaamaan 175hp / 265Nm:iin?
Vastaa Viestiin