YV lähti...Hetero kirjoitti: Millaisella kytkennällä pienensit linjatasoisen signaalin mikrofoniliitäntään sopivaksi? Onko sellaisia saatavilla valmiina vai pitääkö itse väkertää?
Suositeltiin linjatasomuuntimia ko hommaa varten...
YV lähti...Hetero kirjoitti: Millaisella kytkennällä pienensit linjatasoisen signaalin mikrofoniliitäntään sopivaksi? Onko sellaisia saatavilla valmiina vai pitääkö itse väkertää?
Tällöin merkki- ja hälytysäänet tulevat komeasti vahvistettuna asentamasi vahvistimen saattamana.Kaiutintasoinen signaali vahvistimelle kojetaulusta etukaiuttimien johdoista.
Saman valmistajan Pro Slimline 6,5" menee suoraan vanhoille paikoille.Lisätään vielä oviin 6,5" midbassot vaikka DLS-B6 sarjasta n. 90€ ja välirenkaat (saako tällaisia valmiina mistään vai pitääkö värkätä?)
Tänk juu veri meni.ch kirjoitti: YV lähti...
Suositeltiin linjatasomuuntimia ko hommaa varten...
Minkä taajuisia nuo merkkiäänet ovat? Tuleeko vahvistettuna alipäästösuotimesta huolimatta? Pitääkö signaali ottaa sittenkin takakaiuttimien johdoista...?miSa kirjoitti:
Tällöin merkki- ja hälytysäänet tulevat komeasti vahvistettuna asentamasi vahvistimen saattamana.
Olen antanut itseni ymmärtää, että etupäätä on leikelty peräpäätäkin enemmän, että melkeimpä lienee äänenlaadullisesti parempi ottaa eteenkin signaali takaa, vaikka faderi ei sen jälkeen oikeen enää otakaan toimiakseen audiofiilin edellyttämällä tavalla.MarkusJ kirjoitti:Pitääkö signaali ottaa sittenkin takakaiuttimien johdoista...?
Tämän kejun alkupäästä löytyy ch:n mittaamat takakaiutin signaalit. Niitä on tosiaan suodatettu rankalla kädellä. Signaali kannattaa ottaa sieltä kuskin penkin alta.ch kirjoitti: