Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Mitä tehdä kun vm 2007 9-3:seen ei pysty asentamaan perinteistä lohkolämmitintä? Auto tuotu Tsekeistä Suomeen ja olisi mukava käyttää sitä myös talvella..
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Ei muuta kuin "silitysrauta" kylkeen.
Eipä ole omassakaan kolkissa sitä perinteistä vesitilan vastusta vaan tuo rauta koneen kyljessä.
Eipä ole omassakaan kolkissa sitä perinteistä vesitilan vastusta vaan tuo rauta koneen kyljessä.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Entäs letkuun laitettava? Tai jos laittaa kylkeen ja letkuun molemmat?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Mulla on letkussa Calixi.Tosin Eberiä tulee käytettyä...
9-3 / -06 sc tids 1.9 a6 270tkm
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Todennäköisesti nyt jos pitäisi laittaa niin pistäisin molemmat. Tuntuu että tuo silitysrauta tarvitsee vähintään sen 1,5 tuntia jotta jotain tapahtuu.Rafu kirjoitti:Entäs letkuun laitettava? Tai jos laittaa kylkeen ja letkuun molemmat?
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Kiitos kommenteista. Mitä tuollaisen silitysraudan /paistinpannun hinta mahtanee olla asennuksineen about?
Käytetäänkö sitä samalla tavalla kuin lohkolämmitintä?
Käytetäänkö sitä samalla tavalla kuin lohkolämmitintä?
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Tuskin mitään suurta hinnaneroa on suuntaan tai toiseenkaan verrattuna normi vastukseen.
Käytössä tuskin muuta erikoista, kuin omasta mielestä vaati pidemmän ajan ennenkuin alkaa todella lämmittää konetta.
Käytössä tuskin muuta erikoista, kuin omasta mielestä vaati pidemmän ajan ennenkuin alkaa todella lämmittää konetta.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Lohkolämmitintä ei saa asennettua..
Letkuun termarivarusteisena lämmitin tai pari ja sähköinen vesipumppu kaveriksi, että lämpö pääsee letkusta moottoriin asti. Lisäksi vielä akkulaturi ja ACC:lle heräte (tää voi toki tuottaa väyläkolkissa haastetta), niin sisätilanlämppärikin on samassa paketissa. Eikä voi edes naapuri valittaa vaikka olisi erillisen sisälämppärin käyttö tolpasta kielletty (ja jos valittaa niin se heräte vain pois - lämpöä tulee kabiiniin muutenkin aika nopeasti, kun kone on oikeasti lämmin). Tonnariin joskus moista hahmottelin normaalin lohkovastuksen lisäksi, yhteensä 2kW lämmitysvastuksilla pääsisi jo aika päteviin suorituksiin 10A sulaketta napsuttelematta.Rafu kirjoitti:Entäs letkuun laitettava? Tai jos laittaa kylkeen ja letkuun molemmat?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla