Tässähän voidaan elätellä toiveita saabien hintojen tippumisesta suomessakin kun ensivuoden malleihin tulee uudistetut moottorit pienemmillä CO-päästöillä.
120, 150 ja 180 hv tehoiset dieselit tuottavat hiilidioksidia 119 g.
Bensapuolella koneiksi tulee 163 tai 220 hv tehoiset suorasuihkutteiset turbonelikot.
Muutakin pientä viilausta on luvassa tässä viimeisessä kasvojen kohotuksessa.
http://www.saabsunited.com/2010/08/2011 ... rging.html
Uudistettuja moottoreita luvassa MY11 autoihin
Uudistettuja moottoreita luvassa MY11 autoihin
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Uudistettuja moottoreita luvassa MY11 autoihin
Hienoa ! Saadaan verot alas, kun päästöt laskevat. Mitenhän noin yleisesti ottaen valmistajat tekevät tämän CO2 päästöjen laskennallisen laskemisen, kun tekniikka sama, mutta enää ei tupruta entisessä määrin? Vaihteiston välitykset muuttuvat mittaussykliä suosiviksi?mike kirjoitti:Tässähän voidaan elätellä toiveita saabien hintojen tippumisesta suomessakin kun ensivuoden malleihin tulee uudistetut moottorit pienemmillä CO-päästöillä.
120, 150 ja 180 hv tehoiset dieselit tuottavat hiilidioksidia 119 g.
Bensapuolella koneiksi tulee 163 tai 220 hv tehoiset suorasuihkutteiset turbonelikot.
Muutakin pientä viilausta on luvassa tässä viimeisessä kasvojen kohotuksessa.
http://www.saabsunited.com/2010/08/2011 ... rging.html
BMW f11 535xd -13
Re: Uudistettuja moottoreita luvassa MY11 autoihin
Jaahas, kolkistakin taidetaan haudata trionicit kun puhutaan suorasuihkutuksesta. Ovatko nämä nyt saman 1.6T ja 2.0T-koneet kuin NG9-5:ssa?
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Uudistettuja moottoreita luvassa MY11 autoihin
Dieselien tehot ovat siis 130, 160 ja 180hv. Kyseessä uusittu 2.0l malli, ainakin 130 ja 160hv osalta.