Tässähän alkaa olla jo ainesta pistää oma projekti topic.petrisa kirjoitti:Tosi, tosi-elektroniikkamies ja spede pääsee "vähemmällä", kun purkaa ohjausakselin kannatinyksikön ja ottaa omalle viive-ajastinkytkennälleen
ohjauksen suoraan yksikön sisällä olevasta kytkimestä, jota viiksi ohjaa.
Lisäkytkennän releen koskettimella, joka on ko. kytkimen rinnalla pidetään kiinni riittävän kauan, jotta 2-3 lisävilkautusta ehtii tulla.
Kyseinen spede ei pelkää purkaa kannatinyksikköä ja hän tietää mitä tekee.
Ihmisten tekemiä vehkeitähän nämä. Ei ne siitä rikki mene, vaikka vähän "modaa".
Säästyy valtavasti kytkentä- ja johdotustyötä sekä komponentteja, releitä ym.
Ja nyt ei jää sitten merkkivalot tai tikityksetkään pois. Tosi hienoa.
Olen jonkin verran ajanut -06 320 Mersulla. Itse tykkäsin käyttää tuota kolmea vilkautusta. Kyllä sille aina käyttöä on.