Sulla siis vakiosoftalla ei ollut mitään ongelmia rikkinäisen magneettiventtiilin kanssa? Mietin vaan että kyllähän magneettiventtiili on myös orggissoftalla käytössä, eli millä tavalla sen täytyy olla rikki että se ei virisoftalla toimi mutta originaalilla kyllä...
Meikäläisellähän on ollut samanlaista ongelmaa. Ahdot siis karkaa (erillistä ahtopainemittaria käytetty autossa kiinni, originaalisoftalla ahdot kiltisti 0.4 bar, kuten WIS sanookin, mutta virisoftalla mittari lähtee tolkutonta kyytiä kohti kaakkoa ja pysähtyy vauhdista vasta fuelcutin tullessa peliin). Sama todettu käsitesterin avulla jossa, joten olettaisin että ahtopaineanturissa ei ainakaan ole vikaa. Vaihdoin juuri magneettiventtiilin ja kaikki sen puolen letkut. Imupuolen magneettiventtiilin (bypassin ohjaukseen siis) letkuja/venttiiliä en vaihtanut. Tulpatkin laitoin uusiksi. Ei auttanut.
Mystistä. Nyt mietityttää oisko BSR:n softassa jotain vikaa. Hassuksi asian vaan tekee se, että kerkesin ajella softalla ilman muutoksia yli vuoden jo...
Ahdot karkaa & ilmanpaineen anturi
Re: Ahdot karkaa & ilmanpaineen anturi
9³ SC 1.8t
Re: Ahdot karkaa & ilmanpaineen anturi
Joo, ei vikaa vakiosoftalla, ahtoi sen 0.4-0.5. Virisoftalla sitten 1.5 tasolle. Ennen mankkuvenaa paineistein systeemin vuotojen löytymiseksi ja testasin toisilla paineantureilla ( tilasin ruotsista purkaamolta, voin myydä jos haluat kokeilla )glyzer kirjoitti:Sulla siis vakiosoftalla ei ollut mitään ongelmia rikkinäisen magneettiventtiilin kanssa? Mietin vaan että kyllähän magneettiventtiili on myös orggissoftalla käytössä, eli millä tavalla sen täytyy olla rikki että se ei virisoftalla toimi mutta originaalilla kyllä...
Meikäläisellähän on ollut samanlaista ongelmaa. Ahdot siis karkaa (erillistä ahtopainemittaria käytetty autossa kiinni, originaalisoftalla ahdot kiltisti 0.4 bar, kuten WIS sanookin, mutta virisoftalla mittari lähtee tolkutonta kyytiä kohti kaakkoa ja pysähtyy vauhdista vasta fuelcutin tullessa peliin). Sama todettu käsitesterin avulla jossa, joten olettaisin että ahtopaineanturissa ei ainakaan ole vikaa. Vaihdoin juuri magneettiventtiilin ja kaikki sen puolen letkut. Imupuolen magneettiventtiilin (bypassin ohjaukseen siis) letkuja/venttiiliä en vaihtanut. Tulpatkin laitoin uusiksi. Ei auttanut.
Mystistä. Nyt mietityttää oisko BSR:n softassa jotain vikaa. Hassuksi asian vaan tekee se, että kerkesin ajella softalla ilman muutoksia yli vuoden jo...
Tuli mieleen tässä sun ongelmassa, olisiko kalvorasia paskana hukkiksessa? Toisaalta jos vakiona pelittää ok, niin?? Toisaalta onhan siellä tuplapaineetkin ja testaus on helppo. Noiden paineanturien osalta mietin niiden toimivuutta koko mittausalueella, samaa voi varmaan epäillä myös maffin osalta. Siihenhän koko systeemin ohjaus taitaa eniten perustua.
93SC TTiD