Mårå
Ei tahdo 2,2 TiD -03 taas pysy lämpimänä. Eli kestää mahdottoman kauan ennenkuin moottori saavuttaa normaali lämpötilan(viisari kello yhdeksässä). Maantieajossa ei taida saavuttaa ollenkaan, kaupunkiajossa kylläkin. Jonkun aikaa kun käyttää lämpimänä tyhjäkäynnillä niin lämmöt putoaa sinne noin 1/2 9 mittarissa. Olisiko termari tullut tiensä päähän ja onko pelkkä termari vai koko termarikotelo.
Lämmöt
Re: Lämmöt
Minulla oli samankaltainen "ongelma" aikanaan Seat Cordobassa. Autossa oli kesätermostaatti, koska lämpöjä ei saanut talvella nousemaan millään normaaleiksi. Matka-ajossa varsinkin lämmöt oli reilusti alle normaalin. Ei auttanut pahvit etusäleikössä ei muutkaan viritykset. Lämpimimmäksi auton sai tyhjäkäynnillä. Lämmöt olivat normaalit kesällä. Sitten jostain huoltoliikkeestä sanoivat, että "sulla on siinä kesätermostaatti". Kesä vs. talvitermostaatin ero ei ollut montaakaan astetta, mutta ilmeisesti senverran, että lämmöt jäi alhaiseksi talvella.Nuts kirjoitti:Mårå
Ei tahdo 2,2 TiD -03 taas pysy lämpimänä. Eli kestää mahdottoman kauan ennenkuin moottori saavuttaa normaali lämpötilan(viisari kello yhdeksässä). Maantieajossa ei taida saavuttaa ollenkaan, kaupunkiajossa kylläkin. Jonkun aikaa kun käyttää lämpimänä tyhjäkäynnillä niin lämmöt putoaa sinne noin 1/2 9 mittarissa. Olisiko termari tullut tiensä päähän ja onko pelkkä termari vai koko termarikotelo.
Voisiko olla samankaltainen "ongelma"?
Saab 9-3 1.9 Tid SC vm. 2008