Lämmöt

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Nuts
"Viggen"
Viestit: 574
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 03:50

Lämmöt

Viesti Kirjoittaja Nuts »

Mårå

Ei tahdo 2,2 TiD -03 taas pysy lämpimänä. Eli kestää mahdottoman kauan ennenkuin moottori saavuttaa normaali lämpötilan(viisari kello yhdeksässä). Maantieajossa ei taida saavuttaa ollenkaan, kaupunkiajossa kylläkin. Jonkun aikaa kun käyttää lämpimänä tyhjäkäynnillä niin lämmöt putoaa sinne noin 1/2 9 mittarissa. Olisiko termari tullut tiensä päähän ja onko pelkkä termari vai koko termarikotelo.
vili1
"Viggen"
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 15:38

Re: Lämmöt

Viesti Kirjoittaja vili1 »

Nuts kirjoitti:Mårå

Ei tahdo 2,2 TiD -03 taas pysy lämpimänä. Eli kestää mahdottoman kauan ennenkuin moottori saavuttaa normaali lämpötilan(viisari kello yhdeksässä). Maantieajossa ei taida saavuttaa ollenkaan, kaupunkiajossa kylläkin. Jonkun aikaa kun käyttää lämpimänä tyhjäkäynnillä niin lämmöt putoaa sinne noin 1/2 9 mittarissa. Olisiko termari tullut tiensä päähän ja onko pelkkä termari vai koko termarikotelo.
Minulla oli samankaltainen "ongelma" aikanaan Seat Cordobassa. Autossa oli kesätermostaatti, koska lämpöjä ei saanut talvella nousemaan millään normaaleiksi. Matka-ajossa varsinkin lämmöt oli reilusti alle normaalin. Ei auttanut pahvit etusäleikössä ei muutkaan viritykset. Lämpimimmäksi auton sai tyhjäkäynnillä. Lämmöt olivat normaalit kesällä. Sitten jostain huoltoliikkeestä sanoivat, että "sulla on siinä kesätermostaatti". Kesä vs. talvitermostaatin ero ei ollut montaakaan astetta, mutta ilmeisesti senverran, että lämmöt jäi alhaiseksi talvella.

Voisiko olla samankaltainen "ongelma"?
Saab 9-3 1.9 Tid SC vm. 2008
Vastaa Viestiin