Kiitos ja näkemiin!

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
tk60382
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2004 07:27

Kiitos ja näkemiin!

Viesti Kirjoittaja tk60382 »

Tänään vaihtui 9-3 SS C-Mersuun, joten tämän palstan seuraaminen jäänee ainakin toistaiseksi.

Kiitos kaikille asiantuntijoille vinkeistä ja ohjeista, joita olen kuuden viime vuoden ja kahden Saban osalta tältä palstalta saanut. Täytyy sanoa, että tämä foorumi on kyllä varmasti paras alallaan - johtotähden vastaava ei ainakaan jäsentelyltään yms. vakuuta...

Merkin vaihdoksen syynä oli lähinnä vaihtelun halu, ei niinkään se, että Saabista olisi jotain pahaa sanottavaa. Ajettavuudessa ja tiloissa Saab ei kyllä häpeä yhtään Mersua, varustelussa ja laatuvaikutelmassa kylläkin (tosin saahan niitä varusteita Saabiinkin).

Kolmen vuoden välein kun olen autoa vaihdellut, niin antaas kattoo, olisko 2013 jälleen (täysin uudistuneen) 9-3:sen vuoro :D

JK. Yllättävän hyvin olivat liikkeet valmiita Saabista hyvittämään; olin ihan aidosti yllättynyt. No kerran näinkin päin - yleensähän homma menee juuri päin vastoin... Mutta Saabin taanoiset vaikeudet eivät ainakaan näytä enää painavan.
et
"Viggen"
Viestit: 503
Liittynyt: To Syys 30, 2004 17:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiitos ja näkemiin!

Viesti Kirjoittaja et »

Kuitenkin jäät lukemaan foorumia...paha tapa. Parempaa foorumia on vaikea löytää.
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Re: Kiitos ja näkemiin!

Viesti Kirjoittaja Nico »

Heh heh...
Olkoon sitten vaikka provo...
http://www.9xxfin.com/forum/index.php
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
tk60382
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2004 07:27

Re: Kiitos ja näkemiin!

Viesti Kirjoittaja tk60382 »

Nico kirjoitti:Heh heh...
Olkoon sitten vaikka provo...
http://www.9xxfin.com/forum/index.php
No joo, mä jo ehdin aatella, että Mersu-foorumin sekavuus johtuu perinteisten "Mersu-miesten" peruskoulun läpäisyasteesta / luku- ja kirjoitustaidosta :lol:

Joku ylläpidon poliisi varmaan poistaa tän viestin :oops:
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Re: Kiitos ja näkemiin!

Viesti Kirjoittaja Nico »

Juu.
Ei se kait mitään. Poistakoon vaan.
Onnea hankinnalle kuitenkin.
Autoja nää vaan kaikki on...
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
Vastaa Viestiin