1.8t vm.2005 Sport Sedanista tarkempia tietoja

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
m&m
"Turbo"
Viestit: 244
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 16:35

Re: 1.8t vm.2005 Sport Sedanista tarkempia tietoja

Viesti Kirjoittaja m&m »

2.polvi kirjoitti:Pitäisi vain jossain päästä kokeilemaan BSR/Hircsh/Maptun-viritteistä autoa. Että onko sitä tehoa sitten niin paljon enemmän, että kannattaa sijoittaa.
Eipä kannata kokeilla ellei ole varma haluaako sellaiseen oikeasti sijoittaa. :wink:

150hp&265Nm (1.8t vakio) --> 210hp&330Nm (maptun) päivitys menee kutakuinkin näin:

Ensimmäiset koeajot: "Jösses!" 8O
Muutaman viikon kuluttua: "Tällaisenahan tän olis kuulunu tulla tehtaalta." 8)
Muutaman kuukauden kuluttua: "Onkohan tässä jotain vikaa kun ei enää tunnu kulkevan?" :oops:
Vuoden kuluttua: "Kannattaiskohan sijoittaa: http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... istorder=1" :twisted:

Eli nälkä kasvaa syödessä ja persdyno turtuu äkkiä, mutta tuo Stage1 on kyllä hinta/laatu -suhteeltaan aikas mainio, varsinkin kun sitä aina välillä saa varsin edulliseen tarjoushintaan. Ihan riittävästi 1.8t kulkee vakionakin jos järjellä ajatellaan, loput on hupilisää ja kun persdyno turtuu voi ajella pari viikkoa vakiolla. (Maptunatun 1.8t:n ratista viikoksi 1.8i:n rattiin oli kyllä tajuntaa avartava kokemus, eikä 1.8i:kään ihan mahdoton koppimoponuhapumppu ole.)
mvuorinen
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 09:58
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 1.8t vm.2005 Sport Sedanista tarkempia tietoja

Viesti Kirjoittaja mvuorinen »

Jostain syystä nykyinen 9-3SS (1.8t) tuntuu paljon pirteämmältä kuin entinen T4 Volvo. Pistää miettimään olisiko autossa lastu, BSR-pakoputki löytyy kyllä :oops: . Tai sitten T4:n hevoset oli kadoksissa pahemman kerran.
9-3 SC 2008
Vastaa Viestiin