9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
saabysikolme
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Su Maalis 20, 2011 14:31

9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Viesti Kirjoittaja saabysikolme »

Tervehdys,

ja toivottavasti juttu tuli nyt oikeaan osioon, koska mikään ammattilainen en näissä saabihommissa vielä ole. Haustakaan en vastausta löytänyt.

No itse asiaan, autoni on saab 9-3 diesel 110kw combi ja vm.2006. Kilsoja 196000. No auto kävi katsastuskonttorilla, mutta eihän se läpi mennyt. Tuomio oli tällainen: Taka-akselisto-->poikittainen tukivarsi-->aurauksen säätötanko-->nivel välyksellinen. Ja vielä takana vasen ja oikea.

No nyt ongelmani on se, että en tiedä mitä osia minuin pitäisi hankkia. Eikä tiedä muuten motonettikään eikä paikallinen autokorjaamo. Nyt kun en ihan ensimmäisenä haluaisi viedä autoa merkkihuoltoon, niin haluaisin ostaa palikat itse ja viedä kaverille korjattavaksi.

Täytyykö minun siis hankkia tukivarsi, koiranluu vai kenties jotain ihan muuta. Ja mistä niitä Tampereen seudulta saa jos ei motonetistä? Onko ainoa vaihtoehto MetroAuto? Jollekin tämä voi olla selkeä juttu, mutta ite olen ihan pihalla näistä termeistä ja muutenkin koko hommasta. Mutta jos joku viitsii vastata ja jeesata, niin olisin todella kiitollinen.
TommyW
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Ti Syys 15, 2009 06:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: 9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Viesti Kirjoittaja TommyW »

Saat vastaukset autoasi koskien paremmin alueelta 9-3 SS, SC, CV ja X - tällä palstalla keskustellaan omaa autoasi edeltävästä mallista.

Uskon silti, että kyseessä on Saabin varaosa "Poikittaistuki - Toe-in, osanro 12793813", ei tietoa, löytyykö muualta kuin merkkiliikkeestä.
Saabiton Saabisti
saabysikolme
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Su Maalis 20, 2011 14:31

Re: 9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Viesti Kirjoittaja saabysikolme »

Kiitos vastauksesta. Saisiko tämän sitten siirrettyä tuohon mainitsemaasi palstaan?
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5639
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: 9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Viesti Kirjoittaja tturku »

Nyt on siirretty...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4629
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3 poikit.tukivarsi-aurauksen säätötanko, mitä tarkoittaa?

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Vastattu ja ihmetelty :o tuossa toisessa ketjussa.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Vastaa Viestiin