morjensta vaan kaikille.
autossa ihme vika kun vähän väliä syttyy moottorin häiriövalo ja herjaa aina sytytyskatkoksia useissa sylintereissä.
yhtenä aamuna auto kävi kolmella hetken ja sitten heräsi kuitenkin.
ja mielenkiintoisinta siinä on se että ei sytyttäny silloin vikavaloa vaan n.30 minuuttia sen jälkeen.
tänään taas sytytti valon vaikka auto toimii ihan normaalisti.
rupee menee hermo pikku hiljaa.
autoon on jo vaihdettu uudet tulpat ja ilmamassamittari ja uus magneettiventtiili tuossa kesällä.
tämä kyseinen kulkine on aikasemminkin sytytelly tuota valoa mutta nytten aika tiuhaan.
autona saab 93 1,8t vm 2006 bsr stage 2
jos jollain tietoa mikä vois olla vikana niin vois antaa vinkkiä.
sytytyskatkoksia
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Joulu 10, 2009 14:12
Re: sytytyskatkoksia
IDM sytytysmoduuli? Voisi olla helpohko kokeilla toisesta autosta (2005->).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: sytytyskatkoksia
Minkäsmoiset tulpat laitettiin?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Joulu 10, 2009 14:12
Re: sytytyskatkoksia
tulpat tilasin ihan marmosritiskiltä kun sellaset sattu olemaan aikasemminkin paikaallaan ja edellisillä tuntu toimivan ihan hyvin.
kokeilin myös ngk tulpilla ja sama vika edelleen päällä.
kokeilin myös ngk tulpilla ja sama vika edelleen päällä.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Joulu 10, 2009 14:12
Re: sytytyskatkoksia
auto myös tekee sellasta kun pysähtyy niin välillä jää hetkeksi rytkyttämmään kunnes tasaa kierrokset ja sitten myös paukuttaa putkessa kun pitää kaasua esim 2300 rpm paikallaan niin putkessa paukkuu jännästi.