9-3 TTiD johtosarja, kiire!

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
cs9000tku
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 10:38

9-3 TTiD johtosarja, kiire!

Viesti Kirjoittaja cs9000tku »

Nyt on häviksissä ym. saabista yksi liitin - yksi ainoa. Kyse on moottoritilan toimilaitejohtosarjasta, ei siis moottorin. Johtosarja kiertää moottorin takaa, laatikon päälle ja siitä eteenpäin. Ongelma on vaihteiston kohtaa. Johtosarjasta lähtee vaihteistoon pakkikytkimelle johto, sekä samasta kohdasta toinen 6-napainen liitin. Johdolla on pituutta n. 15cm johtosarjasta, joten hirveän pitkälle se ei pääse.

Tässä on nyt oikeastaan jo toista päivää etsitty kaikkea mihin se voisi yltää, mutku ei vaan löydy vastapeluria. Kaikki on konehuoneessa jo kiinni ja ainoat mitkä vielä puuttuu on akku, sen kotelo ja imuputki.

Lisättäköön, että liittimestä löytyy Boschin numero 1928404669.
Saab 9000 CS -97, 2.0 lpt
* Ei ole mitään mekaanista ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi *
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5262
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: 9-3 TTiD johtosarja, kiire!

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Mikäli autossa häly, niin akkukotelon kyljessä on kiinni konepellin tunnistin, johon yksi liitin tulee, olisiko tästä kyse?

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Sportti
"Aero"
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:52
Paikkakunta: Järvenpää

Re: 9-3 TTiD johtosarja, kiire!

Viesti Kirjoittaja Sportti »

Mihin on katin lambdan piuha kiinnitetty? Väittäisin vapaan liittimen kuuluvan sille.
93SC TTiD
cs9000tku
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 10:38

Re: 9-3 TTiD johtosarja, kiire!

Viesti Kirjoittaja cs9000tku »

Sportti kirjoitti:Mihin on katin lambdan piuha kiinnitetty? Väittäisin vapaan liittimen kuuluvan sille.
Loistava arvaus ja aivan oikeaan. Eipä vaan osunu silmään kun katti on pöydällä ja siinä oli vaan se ensimmäinen kapeakaistalambda kiinni. Toinen lambda löyty kummasti lattialta pyörimästä.
Saab 9000 CS -97, 2.0 lpt
* Ei ole mitään mekaanista ongelmaa jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi *
Vastaa Viestiin