Varas. Voikohan Saabeihin oikeasti murtatua näin?
Re: Varas. Voikohan Saabeihin oikeasti murtatua näin?
Eiköhän avaimen elektroniikka ole siirretty siihen hienoon murtautumisboksiin ja läppäriltä vaan käskytetään avaimelle ns. napinpainallus avaamisessa. Sillä tavoin videosta saa tosi aidon oloisen ja setin voi jopa esitellä hämmästelevälle, puolueettomalle tarkastajalle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Varas. Voikohan Saabeihin oikeasti murtatua näin?
Minun piti kanssa kokeilla. Ja kyllä se auto käyntiin lähti kun avain oli lähellä virtalukkoa niiden tekstien päällä "lock, off.." ja sormi virtalukossa ja käänti. Ja sitten kokeilin että sammuuko jos ottaa avaimen pois virtalukon läheisyydestä niin ei sammunut. Sitten ajoin n. 200m ja ei mitään herjoja, takaisin päin ajelin varovasti molemmat kädet ratissa, siis virtalukossa ei ollut mitään esinettä.
Eli onkohan virtalukko rikki? Siellähän on pohjassa sellainen mikä painuu, niin jääkö se pohjaan? Vai miten sen kuuluu tehdä? Että onko se mikä tunnistaa onko virtalukossa avain tai jokin muu, tässä tapauksessa. Aika veikeä auto
Eli onkohan virtalukko rikki? Siellähän on pohjassa sellainen mikä painuu, niin jääkö se pohjaan? Vai miten sen kuuluu tehdä? Että onko se mikä tunnistaa onko virtalukossa avain tai jokin muu, tässä tapauksessa. Aika veikeä auto
#6086
Citroén C5 HDi sedan Aut. -10
Citroën 2cv Dyane "Rumilus"
Ex. Saab 9-3ss 1.8t -04
Citroén C5 HDi sedan Aut. -10
Citroën 2cv Dyane "Rumilus"
Ex. Saab 9-3ss 1.8t -04
Re: Varas. Voikohan Saabeihin oikeasti murtatua näin?
tuskin on rikki. tai sitten itelläkin on.. jos miettii tota sitä läppää kun avaimen tunkee reikään niin jäähän se läppä silloinkin alas. en tiedä onko tehty että jää alas se läppä jottei tykkää avainta pihalle start asennossa.seve kirjoitti:Minun piti kanssa kokeilla. Ja kyllä se auto käyntiin lähti kun avain oli lähellä virtalukkoa niiden tekstien päällä "lock, off.." ja sormi virtalukossa ja käänti. Ja sitten kokeilin että sammuuko jos ottaa avaimen pois virtalukon läheisyydestä niin ei sammunut. Sitten ajoin n. 200m ja ei mitään herjoja, takaisin päin ajelin varovasti molemmat kädet ratissa, siis virtalukossa ei ollut mitään esinettä.
Eli onkohan virtalukko rikki? Siellähän on pohjassa sellainen mikä painuu, niin jääkö se pohjaan? Vai miten sen kuuluu tehdä? Että onko se mikä tunnistaa onko virtalukossa avain tai jokin muu, tässä tapauksessa. Aika veikeä auto
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK