En tiedä mihin kategoriaan tuon ikänen kuuluu, mutta tänään tuommonen alkoi
täristämään ja vaihtamaan helvatan ripeään vaikkei ollu S päällä?
Onko turbiinivika vai onko noissa jo sähköinen turbiininlukko josta olis pelkkä anturi
menny?
Se nimittäin pyrkii P päälläkin liikkeelle vaihtaa isommalle yhtä ripeään vaikkolis Winterikin
päällä tai ihan sama mikä mutta nyt varmuuden vuoks kotiparkin ruudussa valmiiksi
keula tiellepäin hinuria oottelemaan, viiden kilsan kotimatka töistä oli yhtä helevatan
jurinaa
Korjaus, siis pyrkii vaihtaa pienemmälle heti pienestäkin käskystä.
9-3 2001 automaattilootan rykiminen?
9-3 2001 automaattilootan rykiminen?
-00 95 Aero farkku
Re: 9-3 2001 automaattilootan rykiminen?
2001 kuuluu tuonne OG9-3/NG900 -osastolle. Sieltä varmaan löytyy paremmin apuja kuin täältä uudempien seasta. Itse en ikävä kyllä osaa asiassa auttaa, vaikka onkin viiden vuoden (ongelmaton) kokemus automaattivaihteisesta OG9-3:sta.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K