Jarrupoljin painuu pohjaan
Jarrupoljin painuu pohjaan
Kaverin SS-kolkissa on joku jarruongelma. Autossa on uudet jarrusatulat joka kulmassa, levyt ja palat on ok ja myös pääsylinteri on vaihdettu. Ilmausta on myös harrastettu ahkerasti, mutta jarrupoljin on silti turhan pehmeä, vaikka jarrut kyllä ovat tosi hyvin voimissaan. Mikähän tossa mahtaisi olla vikana vielä? Jarrunestevuotoja ei ole havaittu.
Re: Jarrupoljin painuu pohjaan
ABS-yksikköjen kanssa on kuulemma ollut jotain ongelmia jotka aiheuttaa tuota. Tuohon on ainakin PCS:llä joku testi (pitäis kai merkkiliikkeillä muillakin olla) jolla pystyy testaamaan tuon hydrauliyksikön.. Tuo kyllä vois kuulostaa siltä.
PCS:ltä muistaakseni kerrottiin minkälainen testi on (kun kerran kyselin sitä), mutta en nyt tarkkaan muista sitä. Muistaakseni hyrauliikkayksikköä jotenkin tulpataan ja paineistetaan järjestelmää ja ne tulpat ei sais kohota/nousta.. Jos nousee niin yksikkö on viallinen. Se muuten on kallis...
PCS:ltä muistaakseni kerrottiin minkälainen testi on (kun kerran kyselin sitä), mutta en nyt tarkkaan muista sitä. Muistaakseni hyrauliikkayksikköä jotenkin tulpataan ja paineistetaan järjestelmää ja ne tulpat ei sais kohota/nousta.. Jos nousee niin yksikkö on viallinen. Se muuten on kallis...
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89