9-3 -06 1,8t Vector farkku.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Re: 9-3 -06 1,8t Vector farkku.

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

Pätkäajossa tuo meidän kolkki vie jotain 10-11 litran väliin (95E). Femma puolestaan 15 litraa, mutta tankissa E85. Maantiellä tuolla kolkilla pääsee helposti noin 7 litran lukemiin.
Itse tykkään henkilökohtaisesti enemmän ajella tuolla femmalla. Penkit ensinnäkin on huomattavasti paremmat verrattuna tuon meidän kolkin Linear-penkkeihin.
Kolkki tuntuu ajossa jotenkin sporttisemmalta ja tukevammalta. Onhan se jo uudemman aikakauden auto! :)
Vikoja kummassakin on ollut melko vähän toistaiseksi. Kolkissa värkkää keskuslukitus toisen takaoven osalta, mutta sille en ole jaksanut vielä mitään tehdä. Useimmiten se toimii kyllä ;)
Kolkki ollut nyt 4 vuotta talossa, mittarissa tällä hetkellä noin 195 tkm, joista meidän aikana tullut 40 tkm. Tuona aikana on tehty normaalit huollot kerran vuoteen noin 10 tkm:n välein ja seuraavat osat olen joutunut autoon vaihtamaan:
- oikealle taakse bumerangi
- taka- ja etujarrupalat
- oikeanpuoleinen etualatukivarsi
- kampiakselin stefa

Kumpaankin autoon olen ollut erittäin tyytyväinen.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: 9-3 -06 1,8t Vector farkku.

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Puppeli kirjoitti:En oo laskenu sen kummemmin. Eikä se kulutus kuitenkaan se koko totuus ole, vähän uudempi auto ja jäähän airo ainakin näillä näkymin myös pihalle seisomaan ja välillä ajelemaan myös. Tarkoituksena ois saada tosta sellain salonkikelpoinen menijä vanhan omistajan jäljiltä.
Saattaisin olla kiinnostunut 9-5 Aerosta jos on myyniissä.
EX: 9³SS BioPower
Vastaa Viestiin