MY08 SC ovipahvien irrotus

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2953
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MY08 SC ovipahvien irrotus

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Suomik kirjoitti:Ainakin "virallisen" kannan mukaan piti olla toisinpäin: silloin kun 9-3:sta tehtiin Cadillacci niin yksi muutos oli "parannettu äänieristys". Tämä sama eristyssetti tuli sitten Saabiinkin nimenomaan faceliftin yhteydessä.

Kyllähän tuossa kohinaa riittää, jaan täysin nämä em. kommentit. Rengaskokokin on kyllä idioottimainen 235, mutta paremmin eristetty koppi ei olisi näin tarkka rengasvalinnoista.

Voi tietysti olla että aika kultaa muistot, vuodesta 2007 on jo niin kauan :D

Niin ja tuo moottorin ääni kuuluu myös vähän turhan työkonemaisesti sisälle verrattuna kilpailijoiden tuotteisiin..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
lentäväsaabisti
"Viggen"
Viestit: 516
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: MY08 SC ovipahvien irrotus

Viesti Kirjoittaja lentäväsaabisti »

Suomik kirjoitti:Ainakin "virallisen" kannan mukaan piti olla toisinpäin: silloin kun 9-3:sta tehtiin Cadillacci niin yksi muutos oli "parannettu äänieristys". Tämä sama eristyssetti tuli sitten Saabiinkin nimenomaan faceliftin yhteydessä.

Kyllähän tuossa kohinaa riittää, jaan täysin nämä em. kommentit. Rengaskokokin on kyllä idioottimainen 235, mutta paremmin eristetty koppi ei olisi näin tarkka rengasvalinnoista.
Faceliftissä on ovissa 10x20 cm pala bitumimattoa ja 2x 10x20 cm jotain kuituhöttöä. Eli aika onnetonta. Takakontissa ei ole käytännössä mitään.

Itse löin oviin ja pahveihin STP Black Goldia ja Biplastia ja ero on mielestäni suuri. Takakontin vuoraus ei ollu etupenkkiläiselle niin iso juttu mutta takapenkillä istuneet ovat kehuneet hiljaisuutta.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Vastaa Viestiin