Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Hei!
Olen tällä foorumilla uusi,tullut vaikutettua japski ja btcf foorumeilla enemmänkin,mutta asiaan...
Kahlasin tai ainakin yritin kahlata nämä mallikohtaiset foorumit haku toiminnon kera,mutta vieläkin jäi epäselväksi pari juttua!
Ensimmäinen: Jakopää,konehan on ketjulla mutta onko se nyt sitten kuinka susi? Täällä havainnut hiukan risteäviä mielipiteitä asiasta
Toisena: Tuo öljypohjan puhdistus,koskeeko se vielä näitä ns.tuoreempia eli 2003->2006 malleja? Kuulostaa vaan ajatuksena naurettavalta,että moinen tyyppivika löytyisi näinkin "laatu" merkiltä? :S
Ja miksi kysyn: Kysyn koska itselle on tarjottu vaihdossa otsikon mukaista kulkinetta. Ja hakusessa olisi perus luotettava käyttöauto, tuon harraste auto nr2 tilalle Autolla ajettu n.200tkm jos se nyt vastauksiin mitenkään vaikuttaa.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Olen tällä foorumilla uusi,tullut vaikutettua japski ja btcf foorumeilla enemmänkin,mutta asiaan...
Kahlasin tai ainakin yritin kahlata nämä mallikohtaiset foorumit haku toiminnon kera,mutta vieläkin jäi epäselväksi pari juttua!
Ensimmäinen: Jakopää,konehan on ketjulla mutta onko se nyt sitten kuinka susi? Täällä havainnut hiukan risteäviä mielipiteitä asiasta
Toisena: Tuo öljypohjan puhdistus,koskeeko se vielä näitä ns.tuoreempia eli 2003->2006 malleja? Kuulostaa vaan ajatuksena naurettavalta,että moinen tyyppivika löytyisi näinkin "laatu" merkiltä? :S
Ja miksi kysyn: Kysyn koska itselle on tarjottu vaihdossa otsikon mukaista kulkinetta. Ja hakusessa olisi perus luotettava käyttöauto, tuon harraste auto nr2 tilalle Autolla ajettu n.200tkm jos se nyt vastauksiin mitenkään vaikuttaa.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Jakopää kestää tai ei kestä. Omassakin menossa vaihtoon 133tkm kohdalla ja vähemmilläkin kilsoilla tiedän vaihdetun. Ketju ei välttämättä veny, mutta laahaimiakin näistä on katkennut.
Öljypohjan putsailu ei koske näitä samassa määrin kuin noita valurautalohkosia (Trionic7). Toki huolettomalla huollolla ja pätkäajolla onnistuu karstoittamaan koneen kuin koneen.
Laatumerkkinähän nämä on tunnettu, joskus 80-luvulla..
Loppua kohti costdown alkoi kostautumaan ja paljon pieniä ja typeriä ongelmia on näihin pesiytynyt. Kaikilla ne ei toki satu kohdalle ja toiset ovat herkempiä pienillekin epäkohdille kuin toiset.
Täytyy myös muistaa, että foorumeilla yleensä kirjoitellaan kun auto ei toimi. Harvemmin muistetaan hehkuttaa miten hyvin auto on pelannut. :)
Öljypohjan putsailu ei koske näitä samassa määrin kuin noita valurautalohkosia (Trionic7). Toki huolettomalla huollolla ja pätkäajolla onnistuu karstoittamaan koneen kuin koneen.
Laatumerkkinähän nämä on tunnettu, joskus 80-luvulla..
Loppua kohti costdown alkoi kostautumaan ja paljon pieniä ja typeriä ongelmia on näihin pesiytynyt. Kaikilla ne ei toki satu kohdalle ja toiset ovat herkempiä pienillekin epäkohdille kuin toiset.
Täytyy myös muistaa, että foorumeilla yleensä kirjoitellaan kun auto ei toimi. Harvemmin muistetaan hehkuttaa miten hyvin auto on pelannut. :)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Puhut asiaa.Tobbana kirjoitti:Täytyy myös muistaa, että foorumeilla yleensä kirjoitellaan kun auto ei toimi. Harvemmin muistetaan hehkuttaa miten hyvin auto on pelannut.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Moro, tänne vaan rohkeasti kysymyksiä kaikkeen mikä askarruttaa. Onkos tuo tarjottu auto kuinka alkusarjaa? Mikä on runkonumero, nimittäin siitä näkee mikä vm. oikeasti on kyseessä.
Saab 9-3:n hinnat ovat maltillisia ja auto on parhaimmillaan kunnon varusteilla. Kehottaisin ostamaan Saabia vain kaikilla mahdollisilla vitkuttimilla, sillä hinnassa ne eivät useinkaan juuri näy. Valit.uutena ne kyllä näkyivät ja harvassa -03 1,8t:ssä on esim. sähköpenkit, säädettävä kyynärnoja, Sportpenkit, kunnon valot jne.
Saab 9-3:n hinnat ovat maltillisia ja auto on parhaimmillaan kunnon varusteilla. Kehottaisin ostamaan Saabia vain kaikilla mahdollisilla vitkuttimilla, sillä hinnassa ne eivät useinkaan juuri näy. Valit.uutena ne kyllä näkyivät ja harvassa -03 1,8t:ssä on esim. sähköpenkit, säädettävä kyynärnoja, Sportpenkit, kunnon valot jne.
EX: 9³SS BioPower
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Kiitokset vastauksista! Laitan nyt vielä linkin tästä ed.mainitusta yksilöstä http://www.nettiauto.com/saab/9-3/6748961
Niinkuin aiemmin mainittiin,niin parasta olisi saada yksilö parhailla varusteilla,mutta tämähän yksilö on ihan perusmalli,johon tehty pieniä parannuksia. No käyttö autoksihan tämä olisi tulossa joka tapauksessa...
Niinkuin aiemmin mainittiin,niin parasta olisi saada yksilö parhailla varusteilla,mutta tämähän yksilö on ihan perusmalli,johon tehty pieniä parannuksia. No käyttö autoksihan tämä olisi tulossa joka tapauksessa...
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Kyllä tuosta autosta tämän klubin foorumilla tietoa tulee
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Karvalakki on kevyempi ja keveyshän on voimaa. Ei ole edes turhaan rattinappeja ruksittu.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
VKe: Kommentin perusteella,ei ilmeisesti ainakaan hyvää? Vai tulkitsinko väärin?
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Tobbana: Joo ei olla voimaa ettimässä Jos oltais niin pitäisin varmaan tuon subarun itselläni Vaikka vaisuhan tuo 400hp boxeri on entiseen audin R5een verrattuna josta jarrutettiin 675hp
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Tuossahan on muutama tyyppivikakin jo hoidettu pois. Koneita saa briteistä 1500 eurolla, joten kovin korkealta ei putoa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Eikös tosta autosta ole juttua projetkit -osiossa vai muistanko ihan väärin
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
On projekti osiossa juttua, omistajakin vielä taitaa päivittäin täällä käydä.
Re: Tietoa kaivattaisiin Saab 9-3 1.8t(2.0) vm.-03
Ok. Eli tällä kertaa ei välttämättä sattunut kohdalle se foorumin kuuluisin pommi Itsellä on vain sellainen karma näiden rotiskojen kanssa,että auttamatta aina saa vaihdossa sellaisen auton mitä pitää heti min.3K€ panostuksella korjata ja sittenpä se joutaa maailmalle korjattuna
No katsellaan asiaa tarkemmin,kunhan saadaan välirahat kuntoon (jos saadaan) Kiitoksia nyt kaikille vastanneille vielä kertaalleen!
Jos nyt ei tästä synny kauppoja niin näin positiivisen vastaanoton saaneena voisin ihan piruuttani rueta metsästämään Aeroa
No katsellaan asiaa tarkemmin,kunhan saadaan välirahat kuntoon (jos saadaan) Kiitoksia nyt kaikille vastanneille vielä kertaalleen!
Jos nyt ei tästä synny kauppoja niin näin positiivisen vastaanoton saaneena voisin ihan piruuttani rueta metsästämään Aeroa