Sininen valo ilmasuuttimessa

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4629
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Sininen valo ilmasuuttimessa

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Kirjoitin tästä tuonne erääseen toiseen ketjuun vähän siellä varsinaista asiaa sivuten, joten ajattelin perustaa uuden tätä varten.
Olisi kiva kuulla, jos muillakin on havaittuna tätä samaa ja onko siihen olemassa selitys.

Mulla loistaa jokin sininen valo vänkärin tuuletussuuttimesta, kun auton sähköjärjestelmät ovat "hereillä" :o .
Jos istuu autossa ja pistää kaukosäätimellä auton lukkoon, niin tuo sininen valon kajo myös loppuu muutamassa sekunnissa. Taas heti ovet avattaessa tuo valo syttyy uudelleen.

Mielestäni tuolla hanskalokeron takana tai sivulla ei pitäisi olla mitään ohjausyksikköä tmv. josta valo voisi tulla. Voisiko se kajastaa sinne joko EHU (radio) tai CD-yksiköstä :?:
Sopivasti tuo valon loiste sopii samaan tahtiin kuin CD-soittimen levyaukon taustavalo (vihreä), joten audiojärjestelmän toiminnan kanssa menee yksiin.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Sininen valo ilmasuuttimessa

Viesti Kirjoittaja hasha »

Ettei siellä satu olemaan jokin jälkiasennettu vahvistin tai langaton BT-palikka auxia varten?

Auki vaan ja kurkkaat mitä siellä on.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4629
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Sininen valo ilmasuuttimessa

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Muisti alkaa olla mennyt jo huonoksi :lol: .
Onhan mulla etukaiuttimien aktiivinen kaiutin-linjamuunnin mallia Audison SLI 2 asennettuna tuonne kojelaudan päätyyn. Se ei vain tule mieleen, että oliko siinä sinistä lediä informoimassa milloin linjalähtö on aktiivinen. Mahdollisesti on.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sininen valo ilmasuuttimessa

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

Mulla on sama laite takakonttiin sijoitettuna ja siinä on sininen merkkiledi.
Btw. Mulla on lisäksi 4-kavavainen versio tarpeettomana varaston hyllyllä, kukaan mahdollisesti kiinnostunut?
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Vastaa Viestiin