NEVS 9-3 2014
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ti Touko 10, 2011 22:32
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: NEVS 9-3 2014
Ai ai ku on nätti! Hienoa perkules et näitä vielä tehdään ja ostetaan. Lisäkuvat maistuis myös minulle!
#6940
Re: NEVS 9-3 2014
Poistuispas toi pirun autovero tästä maasta, niin tollasen vois kyl ostaa. Senverran oon ollut tyytyväinen nykyiseen aerooni.
Turbo tekee iloiseksi.. 9-3 aero vm 2004
Re: NEVS 9-3 2014
Räpsäsin muutaman kuvan kännykällä kun oli niin aurinkoinen päivä.
http://cl.ly/image/2T250L1q3A1G
http://cl.ly/image/2G3e3o0y1Y3O
http://cl.ly/image/3y440G0S0g1C
http://cl.ly/image/1a3R1a2i0x3R
http://cl.ly/image/0Y1x0f0j0P3i
http://cl.ly/image/2V0t0H1f1N3M
Noissa tuoleissa on aivan hyvä istua, vaikka ovatkin Volvon.
http://www.saaben.se/bilder/NEVS%20SAAB/IMG_0141.JPG
http://cl.ly/image/2T250L1q3A1G
http://cl.ly/image/2G3e3o0y1Y3O
http://cl.ly/image/3y440G0S0g1C
http://cl.ly/image/1a3R1a2i0x3R
http://cl.ly/image/0Y1x0f0j0P3i
http://cl.ly/image/2V0t0H1f1N3M
Noissa tuoleissa on aivan hyvä istua, vaikka ovatkin Volvon.
http://www.saaben.se/bilder/NEVS%20SAAB/IMG_0141.JPG
Viimeksi muokannut viggen, Su Huhti 26, 2015 20:03. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Onnea uuden Saabin johdosta!
Eikös näissä nyt ollut se pieniruokaisempi A20NFT -kone? Kulkeeko vähemmällä sopalla?
Eikös näissä nyt ollut se pieniruokaisempi A20NFT -kone? Kulkeeko vähemmällä sopalla?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: NEVS 9-3 2014
Kaasuun vastannee ainakin alemmilla kierroksilla paremmin?
Re: NEVS 9-3 2014
En usko että kukaan ostaa Aero mallin pienen kulutuksen takia, se on varmaan vähiten merkitsevä asia sellaista ostaessa. Kaasu vastaa sen mukaan kun painetaan, eli pohjaan tarvittaessa.
Uudella ei saa ylittää 5000 kierrosta sisäänajon aikana ja se ei kai ylity koskaan jos antaa automaatin vaihtaa normaalisti, koska 2500rpm ja kutosella vauhti on 140km/t eli kaikkien rajoitusten yli tässä maassa.
Uudella ei saa ylittää 5000 kierrosta sisäänajon aikana ja se ei kai ylity koskaan jos antaa automaatin vaihtaa normaalisti, koska 2500rpm ja kutosella vauhti on 140km/t eli kaikkien rajoitusten yli tässä maassa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
On se kyllä kommee! Eikun onnea vaan. Toivottavasti näitä saatais liikenteeseen lisää tänne Suomenniemellekkin.
Synkkä ja ahdasmielinen...
Saab 9-3ss A vector business stage1 & e85
Saab 9-3ss A vector business stage1 & e85
Re: NEVS 9-3 2014
Paljonkohan nuo verot tuohon olis? Kyllä Saab on tyylikäs auto, oman näköisensä, ei ole runsaasti samanhenkisiä tarjolla!
Hieno auto, tuolla kelpaa ajella, turvallista matkaa!
Hieno auto, tuolla kelpaa ajella, turvallista matkaa!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: NEVS 9-3 2014
Minkäslaisia kokemuksia on nyt kertynyt uuden Saabin kanssa? Onko merkittäviä eroja vanhempaan NG-kolkkiin?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NEVS 9-3 2014
Ei ole vielä kovin paljoa kokemusta Nevsin Aerosta, mutta kaikki kyydissä olleet ovat kehuneet.
Ohjaus on ainakin kevyt ja nopea ja vauhti ei tunnu kun luuliin että mennään sellaista sataa ilman mittariin katsomista mutta vauhtia oli 130-140 välillä. Moottorin teho riittää aivan hyvin noin kevyelle autolle ja vaihteisto vaihtaa mukavasti ja kierrokset pysyvät alhaalla moottoritieajossa. Huomasin moottorin lämpiävän nopeammin mitä tuossa avossa, sillä saa ajaa 5km ennenkuin mittari on nousut pikkasen.
Istuimien malli on erinlainen mutta silti hyvä kun ne sattuu tulemaan naapuri tehtaalta XC90 perintöä.
Kotona ollessa olen ajanut eninmäkseen noilla vetokoukku autoilla. Rakennushomman takia ei vaapaa-ajalla ole ehtinut ¨autoilee¨.
http://www.saaben.se/bilder/NEVS%20SAAB/IMG_0141.JPG
Ohjaus on ainakin kevyt ja nopea ja vauhti ei tunnu kun luuliin että mennään sellaista sataa ilman mittariin katsomista mutta vauhtia oli 130-140 välillä. Moottorin teho riittää aivan hyvin noin kevyelle autolle ja vaihteisto vaihtaa mukavasti ja kierrokset pysyvät alhaalla moottoritieajossa. Huomasin moottorin lämpiävän nopeammin mitä tuossa avossa, sillä saa ajaa 5km ennenkuin mittari on nousut pikkasen.
Istuimien malli on erinlainen mutta silti hyvä kun ne sattuu tulemaan naapuri tehtaalta XC90 perintöä.
Kotona ollessa olen ajanut eninmäkseen noilla vetokoukku autoilla. Rakennushomman takia ei vaapaa-ajalla ole ehtinut ¨autoilee¨.
http://www.saaben.se/bilder/NEVS%20SAAB/IMG_0141.JPG
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Vasta reilut tuhat km takana, hyvin on Aero toiminut. Tarkoitus tehdä muutaman tuhannen km sisäänajo kierros pohjoismaissa, ehkä myös Suomessa. Silloin kai näyttää millaista jälkeä Nevs on saanut aikaan.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Tuli ajeltua 3200km reissu Ruotsissa ja Suomessa. Aero toimi niinkuin pitääkin ja omaan käyttötarkoitukseen kaikinpuolin sopiva auto. Ajo ja muut ominaisuudet aivan huipulla, tilat on mitä tuon kokoluokan autoissa yleensä. Etupenkit olivat iloinen yllätys toimivat erittäin hyvin, vaikka ajeltiin 800km matka yhtämittaan. Ajoa ei ole vielä tullut kokonaisuudessakaan kuin vähän yli 4tkm, niin polttoaineen kulutus vaihtelee reilussa ajossa 6,7 -7.7 L välillä, koko reissun keskikulutus oli 7,4L/100km ajotieturin mukaan. Vauhti ei kylläkään tunnu kuten olen jo aikaisemmin maininnut ja vauhtia huomaamatta tuo reilu ajelu kylläkin tasaantui kun muistuttivat muutamalla tonnilla.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: NEVS 9-3 2014
Mentiinkö Suomen vai Ruotsin sakkotaulukoiden mukaan?
Re: NEVS 9-3 2014
Onneksi Ruotsin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
On kyllä hieno peli! [Kuolaava hymynaama tähän ]
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16