NEVS 9-3 2014
Re: NEVS 9-3 2014
Vaimo tykästynyt niin paljon Aerolla ajamiseen, että haluaa ajaa työmatkat sillä. Piti asennuttaa lohkolämmitin sisäpistokkeineen, kun kelit alkaa jäähtymään. Samoilla kuumilla asennettiin Brinkin irroitettava vetokoukku, valitsin Brinkin sen takia ettei tarvitse leikata näkyvää osaa puskurista, vain puskurin alapuolelta jonkin verran.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Toinen vuosihuolto tehty, mittariin ei ole kylläkään kertynyt täyttä 22tkm. No on ainakin tiheä öljyjen vaihtoväli. Auto toiminut moitteettomasti tähän asti, toivottavasti niin jatkossakin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Tuli tehtyä kesäloma kierros Suomen kamaralla, lähes 4000km kertyi mittariin. Aero toimi moitteettomasti, vaikka rengas valinta olikin huono Suomen teille. 19¨ ja 235 leveät kumit eivät olleet aivan parhain valinta. Joillakin soratien pätkillä ja urille kuluneilla teillä ajaminen ei ollut hauskinta. Panin merkille että Suomessa noudatetaan nopeusrajoituksia paljon paremmin mitä Ruotsin puolella. Jotkut liiankin varovaisia kameroiden kohdalla laskien vauhdin 10-15 alle rajoituksen. Reissun tarkoituksena oli myös tehdä pientä suosittelu reittiä Ruotsalaisille kavereille, jos he innostuisivat lähtemään loma reissulle Suomeen. Yleisesti ottaen hinta taso on Suomessa on kalliimpi kuin Ruotsissa, se ei ehkä innosta loman viettoon luonnon kauniissa Suomessa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Ruotsissa ajellessa on kyllä mukavampi se että ei ajella ihan mittarinopeuksia vaan liikenne on paljon sujuvampaa kun ajetaan vähän reippaammin ja tietä annetaan ihan eritavalla jos haluaa ohi.
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: NEVS 9-3 2014
Tuli mieleen kun olin ostamassa Nevs Aeroa, että suositeltiin useita muita autoja vaihtoehtoina, kuin esim. Skodan RS mallia. Onneksi en tarttunut siihen suositukseen, koska vaikuttaa olevan tyytymättömiä omistajia em. autolle. Tässä eräs kaveri tuntee olevansa Apache helikopterin kyydissä, kun RS on ilmaantunut ihme ääni mitä ei saa pois. Liikkeen mielestä ei ole enää vika, koska löysivät vian toisestakin RS mallista. Hän kuitenkin on onnellinen siitä, että hän ei omista autoa vaan se on leasing kulkine, josta pääsee kohta eroon.
http://www.dinskitbil.se/Bakgrund/
http://www.dinskitbil.se/Bakgrund/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Nevs valmisti yhteensä 420kpl 2014, 9-3 Aero mallia. Tieto tuli Nevsin tiedoituspäälliköltä Fredrik Fryklundilta.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Katselin juuri kolmatta huolto aikaa Aerolle ja huomasin, että auton valmistus no on lähellä 400, joten 420 kpl valmistus määrä pitänee paikkanssa.
Ei ole tullut oikein paljon km mittariin, kun huhtikuun puolessa välissä tulee kolme vuotta ikää ja vielä ei ole 35tkm ajettu.
Ei ole tullut oikein paljon km mittariin, kun huhtikuun puolessa välissä tulee kolme vuotta ikää ja vielä ei ole 35tkm ajettu.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Kyllähän tuollainen vähän ajettu M2014 tänne Suomeen kelvannee hyvinkin. Suattaa vain olla omat haasteensa saada se rekisteröityä Suomeen, mutta olisin itsekin hyvinkin kiinnostunut yrittämään, jos saatavilla olisi myös 2014 valmistettuja farkkuja. Koiramme kun ei oikein viihdy sedanin kontissa
Eski
Eski
Re: NEVS 9-3 2014
viewtopic.php?f=23&t=182503
Kuulemma on -14 mallin Aero jo rekattu Suomessa.
Kuulemma on -14 mallin Aero jo rekattu Suomessa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Neljäs huolto tehty ennen tunturi reissua, ei tullut paljoa km viime huollosta, mutta pitää huoltaa kerran vuodessa kumminkin. Ajeltiin Sälenin reissu n. 1000km kitkarenkaat alla, rajoituksia noudattaen ja vähän ohituksia niin meni vain 5,9l/ sadalle km. Sitten kovempaa motari ajoa ja muutama ohitus niin nousi 6,3l/ sataselle. Pelkässä kaupunkiajossa ja kovassa menossa menee taas reilusti enemmän.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Nevsin tekemään Aeroon kertynyt 60000km mittariin, vielä ei ole vikoja ilmaantunut, joten tyytyväinen täytyy tosiaan olla. Ei näy olevan automerkistä kiinni tuo vikojen määrä, kun niin sanotuissa premium autoissakin niitä ilmaantuu jo takuu aikana.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Dags för service ilmoitus tänään Aeroon mittarissa 61000 ja risat. Työ autossa sama km määrä, mutta se on ollut liikenteessä vain puolitoista vuotta ja Aero kohta viisi vuotta. Kumpaankaan autoon ei ole tarvinnut tehdä korjauksia vielä, saa nähdä pitääkö Aeroon vaihtaa jarrupaloja tai muuta huollossa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Viides vuosihuolto tehty ja eka kertaa piti vaihtaa ylimääräistä mikä kuuluu huoltoon, nimittäin jarrupalat taakse.
Vielä katsastus tällä viikolla, sitten saa vaimo ajella työmatkoja. Ei ole ehtinyt muita autoja katselemaan, työssä saa ajaa tarpeeksi kaiken merkkisillä autoilla. Kohta puoliin pitää herätellä myös cabbi liikenteeseen.
Vielä katsastus tällä viikolla, sitten saa vaimo ajella työmatkoja. Ei ole ehtinyt muita autoja katselemaan, työssä saa ajaa tarpeeksi kaiken merkkisillä autoilla. Kohta puoliin pitää herätellä myös cabbi liikenteeseen.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Tämän päivän Aeron katsastus oli aika helppo juttu katsurille, kun kehui vain, että autohan on kuin uusi.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: NEVS 9-3 2014
Tuli tehtyä 700km reissu Aerolla, kyllä sillä kelpaa ajella olipa motaria tai mutkaisia pikkuteitä alla. Alkaa olla 66tkm mittarissa ja auto pelaa niinkuin pitääkin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.